Mitä löytyi joulukalenterin luukusta tänään?

Lapsella Cars-keksikalenteri, sieltä tuli keksi. Ilmeisesti kuudesta luukusta tulee jotain muuta.

Mulla on Lumenen kalenteri, sieltä tuli tänään ruusuhuulivoide.
 
Lasten kalentereista tuli suklaata, Ryhmä Hau- minikirja sekä joulupostimerkkejä, laitettiin ne joulukortteihin ja vietiin postiin.

Omista tuli teetä ja dumlesuklaa.
 
Lapsi sai tikkarin ja figuurin mun omatekemästä kalenterista ja mies sukat sekä suklaapatukan. Itse sain pähkinäisen kookossuklaakonvehdin ja äitini yllätyksenä minulle hankkimastaan kalenterista sain meikkisienen.:)
 
En ole tänään vielä avannut kalenterin luukkua, mutta koska se on Dumle-kalenteri, siellä on dumle-karkki. Yllätyksenä tulee siis vain se, millainen dumle. Pojalle tein kalenterin tänä vuonna ostamalla pienen legopaketin ja jakamalla palikat luukkuihin kokoamisjärjestyksessä. Miehen kalenteri on siis ainoa yllätyksellinen. Siellä oli tänään karkki, joka kuulemma muistutti mariannea.
 
Lumenen kalenterista tuli ripsiväri :love7 just ku eilen ajattelin et tarttisin uuden ripsarin, en jotenkin ajatellut että kalenterista voi tulla ripsari! Jee :Heartpink
 
M&m kalenterista tuli mars patukka, prinsessa keksikalenterista taas keksi, ryhmähau kalenterista suklaa reen kuvalla. Meillä aikuisilla ei olekkaan tänä vuonna kalentereita, eikä varmaan enää edes hommata
 
Mä en ollut tajunnut että mars patukat on M&M merkkisiä. Ajattelin että ne ois vaan niitä pieniä pyöreitä karkkeja. :D

Miehen kalenterissa oli tänään lappu, jossa kerroin että hän on tärkeä.
 
Mä en ollut tajunnut että mars patukat on M&M merkkisiä. Ajattelin että ne ois vaan niitä pieniä pyöreitä karkkeja. :D

Miehen kalenterissa oli tänään lappu, jossa kerroin että hän on tärkeä.
Joo tähän mennessä tuosta kalenterista on tullut kaikkea muuta (snickers, bounty ja mars) kuin niitä nappuloita, joita itsekkin luulin kalenterin sisältävän :p
 
Pojan kalentereista tuli poro ja lego-ukkeli. Omastani sain jonkun huulienkuorintavoiteen, mitä en edes tiennyt että on olemassa. :grin
 
Lapsi sai matkapelin, mies uutuussuklaapatukan. Sitten mulle tuli konvehti, mutta miksi en enää muista millainen? :banghead:
 
Miehen tämän päivän luukku oli tyhjä. :oops: Poika auttoi kalenterin täyttämisessä niin innokkaasti että käytännössä täytti sen, joten ehkä häneltä jäi yksi luukku vahingossa välistä. Enkä tullut tarkistaneeksi luukkuja. Tai sitten mies avasi luukun aamulla eikä muistanut päivällä avanneensa.
 
Vähän kerron myöhässä, mutta aattoluukusta löytyi Dumle-kalenteristani Dumle-riisimuropatukka. Se on kyllä vielä syömättä, kun on tuntunut kokoajan liian isolta varsinkin kun on niin paljon jouluherkkujakin. Pojan kalenterista löytyi lego-setin viimeiset osat ja hän sai lego-auton valmiiksi. :)
 
Miehellä on arpakalenterit raaputtamatta (niitä on kaksi). Josko sitä tänään? Olisipa iso voitto!
 
Takaisin
Top