Mitä lämpimiin voileipiin?

Yleensä sinappia, nakki puolitettuna, juustoa ja kuivattua sipulirouhetta. Joskus oon syönyt vaan sinapilla ja juustolla. :hilarious: Välillä oon väsännyt myös tonnikalalla, tomaatilla, suolakurkulla ja juustolla. Niin joo ja ehdottomasti ruisleipää.
 
Kinkkua, juustoa ja oreganoa. Paprikaa tai tomaattia, jos olen viitseliäällä tuulella. Menee niin ruisleivät kuin sekaleivätkin. :)
 
Ketsuppia, kinkkua, ananasta, juustoa ja joskus punasipulia, mozzarellaa ja/tai auraa. Riippuu paljon mitä on ja kuinka jaksaa panostaa. Yleensä teen molempia vaaleeta paahtoleipää ja ruisleipää :)
 
Teen yleensä tahnan tehosekoittimella missä kinkkua, purjo, herkkusieniä, punaista paprika ja aurajuustoa sitä sitten sämpylänpuolikkiden tai ruisleivän päälle + juustoraastetta niin ja purkki kermaa
 
Muokattu viimeksi:
Riippuu siitä miten paljon jaksaa/ehtii panostamaan. Itse tykkään paprikamajoneesista, paistetusta broilerista, juustosta, ja vihreistä perus salaatti, tomaatti, sipuli... :p
 
En oo kyllä vuosiin syöny lämppäreitä, mut aikoinaan kun söin niin täytteenä tykkäsin käyttää perunasalaattia, kinkkua/kalkkunaa ja tomaattia ruisleivällä. Perunasalaatti sopi tosi hyvin siihen ruisleipään. :p Tykkäsin kans ennen ite tehä ’subwayta’ kotona, eli patongin väliin salaattia, kinkku/kalkkuna, kurkku, tomaatti, punasipuli, paprika ja valkosipulimajoneesia.
 
Meillä yleensä paahtoleipää, miehelle majoa, ketsuppia, metukkaa ja juustoa, joskus sipulia. Mulle srirachaa, öljyä, tofua, vegejuustoa ja joskus kans sipulia.
 
Takaisin
Top