Yleensä sinappia, nakki puolitettuna, juustoa ja kuivattua sipulirouhetta. Joskus oon syönyt vaan sinapilla ja juustolla. Välillä oon väsännyt myös tonnikalalla, tomaatilla, suolakurkulla ja juustolla. Niin joo ja ehdottomasti ruisleipää.
Ketsuppia, kinkkua, ananasta, juustoa ja joskus punasipulia, mozzarellaa ja/tai auraa. Riippuu paljon mitä on ja kuinka jaksaa panostaa. Yleensä teen molempia vaaleeta paahtoleipää ja ruisleipää :)
Teen yleensä tahnan tehosekoittimella missä kinkkua, purjo, herkkusieniä, punaista paprika ja aurajuustoa sitä sitten sämpylänpuolikkiden tai ruisleivän päälle + juustoraastetta niin ja purkki kermaa
Riippuu siitä miten paljon jaksaa/ehtii panostamaan. Itse tykkään paprikamajoneesista, paistetusta broilerista, juustosta, ja vihreistä perus salaatti, tomaatti, sipuli...
En oo kyllä vuosiin syöny lämppäreitä, mut aikoinaan kun söin niin täytteenä tykkäsin käyttää perunasalaattia, kinkkua/kalkkunaa ja tomaattia ruisleivällä. Perunasalaatti sopi tosi hyvin siihen ruisleipään. Tykkäsin kans ennen ite tehä ’subwayta’ kotona, eli patongin väliin salaattia, kinkku/kalkkuna, kurkku, tomaatti, punasipuli, paprika ja valkosipulimajoneesia.
Meillä yleensä paahtoleipää, miehelle majoa, ketsuppia, metukkaa ja juustoa, joskus sipulia. Mulle srirachaa, öljyä, tofua, vegejuustoa ja joskus kans sipulia.