Mitä kuuluu?????

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Emery13
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Heiiiiiiij :D

Tänne kuuluu hyvää myös....en tosiaan ole aikoihin tänne eksynyt, tai aika ei vaan riitä koneella napottamiseenemoticon
Hugo on jo niin iso mies 6kk neuvolassa oltiin sellaset 9kg ja 72cm, elikkäs mukavasti käyrillä.
Nyt ollaan jätetty yösyöpöttelyt kokonaan pois ja aika mukavasti on mennyt. Mutta jos oikein alkaa pulloa vaatimaan niin oon vesipulloa pitänyt vieressä ja parilla imasulla poika rauhottuu jatkamaan unia.
Lattialla mennään kierien  ja puskien känntyillen ja väänntyillen joka suuntaan vaan selkeää ryömimistä se ei vielä ole. Konttausasento alkaa oleen kokeilu vaiheessa, poika punkee itsensä tuohon asentoon vaan hetken päästä peräpää läsähtääemoticon
Tänään oltiin np.ultrassa ja pikku Hugosta tosiaan tulee syksyllä "isoveli" :)
Pahoinvointi on ollu tässä raskaudessa jotain jäätävää, on ottanut koville pojan kakkavaippojakin vaihdella.
Nyt onneksi olokin on hiukan helpottanut ja ollan päästy takas arkirytmiin.
Muutamat viikot meni ihan usvassa ja nukuin kaikki päikkäri ajat yhdessä pojan kanssa.

Kirjotelkaahan muutkin taas kuulumisia...on ihana välillä käydä edes lukemassa mitä muillekkin kuuluu, jos nyt itse ei aina ehdi jäädä kirjoittelemaan :)

ihanaa kevään odotusta kaikilleemoticon

Siis täh!! Onnea Myrsky!!!!! Ihanaa kuulla et teillä on pikkuveli tulossa. Voi mikshän mulla menee ihan kylmät väreet?. Ihanaa kulla sustakin. Käyhän aina välillä kirjoittelemassa kuulumisia nyt kun ja jos jossain vaiheessa lopullisesti huonot olot helpottaa.

Takaisin