Mitä kuuluu Cava, Tiina^, Mesore, Haidi86 ??!!

Jolane

Vauhtiin päässyt keskustelija
Mitä kuuluu teille ketkä ette oo kirjotelleet tänne pitkilleen ettekä ole feisbuukissa??!!Kuinka on vauvojen kans lähteny arki menemään?
Tulkaa ihmeessä sinne feissariin tekin, siellä on äärimmäisen aktiivista ja terapeuttista keskustelua koko ajan  

ps. onpa täällä tyhmät uudet hymiöt 
 
Moi!

Meillä menee kiitettävästi. Poika oli viime neuvolassa 7690g (synt. 3390g), 62,8cm (49cm) kokoinen pötkylä.

Meillä on ollut jonkin verran refluksiepäilyjä mutta ovat helpottaneet. Kiinteätä ruokaa menee jonkin verran ja sitten semper korviketta. Kovasti kasvaa ja kehittyy, vielä ei huvita mahalleen kääntyä, mutta yritystä löytyy vähän turhankin paljon :D 3 kk kehityskontrollissa oltiin sen rankan synnytyksen takia, mutta kaikki kunnossa ja lääkäri + fysioterapeutti oli tyytyväisiä pojan kehitykseen ja kasvuun.

Facebookiin liittymistä olen ajatellut, koska tämä foorumi on ihan kuollut. ei vaan oo jaksanut vaivautua vielä kattomaan mikä on homman nimi siellä.
 
Täytynee nyt kirjoitella kun huhtikuisiin tullut hieman eloa takaisin... Taustalla juttuja seuraillut, meillä siis aprillina syntynyt  poika. Ja feissariin en ole liittynyt, enkä taida saada aikaiseksikaan (yllättynyt että on vielä muitakin jotka ei sinne kuulu).
Ihmetellyt vain kun "muun kuiset" tykänneet täällä kirjoitella ja sitten maalis- ja huhtikuiset täältä kaikonneet
 
 
oon huomannu saman! maalis- ja huhtikuiset on hävinneet, muissa mm. touko-elo yms on juttua riittänyt!
 
Kiva kuulla kuulumisia:) Ihmeessä sinne faceen vaan, siellä on melkein kaikki muutkin huhtikuisten aktiivisimmat kirjottelijat:) Ryhmä on salainen, joten siihen ei voi liittyä tuosta noin vaan. Jos haluatte, niin laittakaa mulle vaik yksärinä nimi, millä teidät facesta löytää, niin lisäilen kaveriksi ja sitten ryhmään:)
 
Tuskinpa viitsin "vain huhtikuisten takia" feissariin liittyä.
Eli elo jatkuu kuten ennenkin, täytynee seurailla kuinka muilla elämä sujuu,
jollei sitten esim Tiina^ aloita täällä kanssani kahden naisen keskuteluaemoticon  heh heh..
 
sanko: heh, mietin kuule tuossa just samaa, etten kyllä pelkästään huhtikuisten takia facebookiin liity! :D jatketaan me juttua täällä tai yksityisesti tms.. olis kiva vähän kuulla miten muilla menee :)
 
Meillä menee kans hienosti,  Neiti on reipas ja hyväntuulinen nelikuinen. Nukkuu yöt, syö hyvin rintaa edelleen, eikä ole ensimmäistäkään flunssaa tms ollut. 

Feissarista en minäkään ole kiinnostunut. Sorry. 
 
Kyllä minä ymmärrän, ettei sen takia viiti sinne liittyä, mut ajattelin, että JOS olisitte olleet facessa niin sitten :) 

Mut kyllähän sitä juttua voidaan täälläkin jatkaa:)

Meillä kans neiti hyvin kasvaa, rinnalla ollaan mutta myös kiinteitä on aloteltu. Unirytmikin alkaa pikku hiljaa löytymään, yleensä 4 päiväunet nukkuu, yöt menee yhdellä syönnillä. Tyttö on pysynyt terveenä, eilen just mietiskelin, että eipä oo ollut vielä kertaakaan edes pienessä nuhassa, vaikka vasta miehenkin kanssa oltiin ihan kunnon räkätaudissa. Hyvä näin. 

Mites, mitä d-tippoja käytätte? Oliko alkuun ongelmia niiden suhteen? Meillä etsittiin aika kauan sopivaa ja olin kyllä enemmän kuin varovainen niiden alotuksen suhteen. Nyt sit käytetään gefilus+D3 tippoja, ne sopii vatsalle ja maitohappobakteerit siinä samassa hyvin vastustuskykyä kasvattaa, ehkä yksi syy, miksi ei ole vielä pientäkään nuhaa ollut?! 

Ja tosiaan, kuulumisia olis kiva kuulla kyllä kaikilta, ketä täällä on pyörinyt enempi ja vähempi. Tuohon otsikkoon laitoin niitä nimimerkkejä, mitkä ekana mieleen juolahti:)
 
Mahtaiskohan esim Jolane tietää onkohan kaik muut "feissautuneet" niin kovin etteivät enää täällä voi kirjoitella?
Vaikka tiivis tunnelmahan täällä näin on :) (hymiöitä nyt niin kamalasti ettei osaa valita)
 
juu kyllä siellä feissarissa on aika moni reilusti pari kymmentä äippää siellä ahkeraan kirjottelee. Mieleen tulee täällä olleista nikeistä Annik@, AkinnA81, Enkuli85, Vesimeloni, Sista81, outi222, Pisces, Mutinta, Ihanainen, öö... Ketäs muita.. Ku en muista nimimerkkejä : ) Mut määpäs kirjottelen sinne, että tuleevat tännekin kuulumisia heittelemään : )
 
Feissarin puolella ollaan mekin mutta kiva jos tämäkin puoli aktivoituu emoticon . Muutaman kerran kesän aikana olen käynyt katsomassa ja ihmettelemässä kuin hiljaista huhtikuisten puolella on.

Meillä on iloinen nelikuukautinen mäkihyppääjän alku (menee aina mäkihyppääjän asentoon pieneen etukenoon raajat jäykkinä kun nostaa ylös emoticon ). Rintamaidolla yritetään pärjätä puolivuotiaaksi ja sitten aloitella kiinteiden maistamiset. Meillä ei vielä kääntyillä mutta kovasti tuo jo akselinsa ympäri pyörii. Ja kuolaa tulee aivan valtavat määrät mutta hampaita ei ole vielä puhjennut.
 
Takaisin
Top