Mitä kuukausimaksullisia palveluja/tilauksia teillä on?

Vargynja

Admin
Staff member
Administrator
Helmikuiset 2021
Mitä sellaisia palveluja teillä on joissa on kuukausimaksu? Onko suoratoistopalveluita? Tai jotain kerran kuussa paketti (kirjoja, kosmetiikkaa jne) tilauksia?

Olen miettinyt että ottaisin Spotifyn premiumin, mutta toistaiseksi en ole ottanut. Vaukirjan kirjapaketteja tilasin kunnes tulin moderaattoriksi ja aloin saada ilmaiseksi. Eli nyt ei ole mitään, jos ei lasketa näitä pakollisia puhelinlaskua ja vastiketta.
 
Perus pakollisesten laskujen lisäksi tällä hetkellä on Viaplay, HBO ja Disney+. Joku näistä tarkoitus lopettaa lähiaikoina.
 
Minun hommaama on Disney+, otin sen Netflixin tilalle. Mies on tilannut ainakin Liigan pelit Telialta, Viaplayn, Ruutu+ ja Spotifyn.
 
Netflix, CMore ja Spotify löytyy tällä hetkellä. Ruutu+ on ollut, mutta laitoin sen pois, kun sain Masterchefit katsottua. :grin Viaplaykin on ollut, mutta vaihdettiin se CMoreen, koska sen tarjonta oli parempi.
 
Netflix on ollut vuosia. Kokeltiin bookbeatia, mutta sitä ei tullut käytettyä. Viaplay oli jonkin aikaa. Väliaikaisesti on ollut kokeilussa muitakin, kun on ollut maksuttomia kokeilujaksoja. Joku lastenpaketti oli, liittyiköhän cmoreen. Cmore ja Hbo ainakin olleet joskus kokeilussa. Cmoren ottamista mietin, kun nyt siitä olisi ilmainen kokeilu ja sen jälkeen 5€ kuussa.
 
Vaukirjaa kokeilin mutta taitaa kirjasto vetää pidemmän korren meidän tapauksessa. Jotain elokuvakanavia on ollut ilmaisina kokeilujaksoina mutta en ole niitä käyttänyt, ei ole aikaa. Paria lehteä olen tilannut jo useamman vuoden.
 
Spotify Premium x 2, Ruutu+, Vaukirja (muttei tule joka kuukausi). En tiiä lasketaanko, mutta kuulun ammattiliittoon, ja sieltä tulee myös jäsenlehti, onkohan se kahden kuukauden välein.
 
Netflix
Ruutu+ (jää pois kohta)
Cmore F1 (jää pois kun Formulat loppuu)
Disney+
Spotify Premium (mutta työnantaja maksaa)

Sit miehellä on domaineja, palvelimia ja sellaisia jotka menee kuukausittain.
 
Sanomalehti ja kuntosali :) Mies maksaa Netflixiä ja jotain muutakin suoratoistoa telkkariin. Välillä katson niitä, muutaa ihan hyvin voisin olla ilmankin.
 
Netflix, Spotify premium ja Bookbeat (tai vaihdellen joku muu kirjojenkuuntelupalvelu). Bookbeat ei tosin taida olla ihan rahan väärti ku ensimmäistä kirjaa kuuntelen jo kolmatta kuukautta ehkä väärä kirja...
 
Onko siellä Cmoressa mitään katsottavaa? Kauheen monella ei tunnu olevan sitä. Mä tykkään draamasarjoista.
 
Netflix ja Cmore tällä hetkellä, miehellä saattaa olla Spotify ja ehkä joku bookbeat tms. Vaihtelevasti Ruutu+ ja HBO olleet myös ja Viaplaykin oli jossain vaiheessa. Oikeastaan toi Netflix on semmonen, mikä on koko ajan ja loppujen kanssa ollaan ns. on/off -suhteessa :p
 
Onko siellä Cmoressa mitään katsottavaa? Kauheen monella ei tunnu olevan sitä. Mä tykkään draamasarjoista.

Me on katsottu Onnelaa ja Sunnuntailounasta sieltä ja jotain elokuvia. Mies kattoo formuloita, ja kauden päätyttyä oletan tilauksen loppuvan. :rolleyes: En kyllä pikaisesti selaamalla löytäny mitään itseä kiinnostavaa edellisten lisäksi.
 
Me on katsottu Onnelaa ja Sunnuntailounasta sieltä ja jotain elokuvia. Mies kattoo formuloita, ja kauden päätyttyä oletan tilauksen loppuvan. :rolleyes: En kyllä pikaisesti selaamalla löytäny mitään itseä kiinnostavaa edellisten lisäksi.

Ok. Luulen että jää meillä tilaamatta, kun tuntuu olevan niin suppea tarjonta. Saatais ekat 3 kk ilmaisena mutta en tiiä jaksaako siltikään. :D
 
Ok. Luulen että jää meillä tilaamatta, kun tuntuu olevan niin suppea tarjonta. Saatais ekat 3 kk ilmaisena mutta en tiiä jaksaako siltikään. :D

No jos kerran ilmaiseksi saa, niin kannattaahan se sit kokeilla :grin Näis on aina vaan se, että pitää muistaa perua. Itellä ainaki on monesti unohtunut ja sit harmittaa ku menee maksu, vaikka ei ois mitään käyttöä.
 
Takaisin
Top