Mitä kirjaa luit/kuuntelit viimeksi?

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Emp
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Erika Vik - Seleesian näkijä

Olen tämän sarjan ainakin kertaalleen lukenut ja päätin jokin aika sitten lukea uudestaan. 😊 Tai saattaa aloituksesta olla aikaa luvattoman paljon. Mutta aina välillä sentään saan tartuttua kirjaan. Mulla on joku sitkeä lukujumi. 🙄

Sain tämän luettua ja jatkoin sarjan viimeiseen osaan eli Nefrin tytär.

Vanhemman tunnetaitokirja - Julia Pöyhönen ja Heidi Livingston

Eli Fanni-kirjojen tekijöiltä tunnetaitoja vanhemmalle. Olen vasta alkumetreillä, mutta olen tykännyt! 😊

Karen Kingsbury - Shades of Blue. Vähän liian arvattava jopa tältä kirjailijalta.

Ryhdyin hieman kunnianhimoisesti lukemaan Tarua sormusten herrasta. Siitä onkin aikaa, kun sen olen lukenut. Saa nähdä pääsenkö loppuun vai tyssääkö jossain kohtaa. Viime aikoina (tai siis vuosiin) en ole jaksanut lukea mitään raskasta.

Tällä hetkellä luen James Dasnerin Maze Runneria (Labyrintti). Innostuin kun katsoin tämän elokuvasarjan ja siitä jäi niin paljon kysymyksiä että ajattelin että no kirjassa ne varmasti aukeaa! No kirjasarjahan on ihan erilainen kuin elokuvat on😅 tämä on muuten ensimmäinen kerta kun luen englanniksi, on muuten sekin aika hauskaa.

Viimeki luin Harry Potterin. Se oli ensimmäinen kerta kun luen jotain mistä olen katsonut elokuvan ensin ja huomasin silloin kuinka paljon elokuvista on jätetty pois ja se herätti mielenkiinnon lukea lisää.

Sitten tätä ei kysytty mutta rakastan lukea Torey Haydenin kirjoja. Hän on erityisopettaja joka kirjoittaa (valitettavasti) tositapahtumiin perustuen lapsista joita hän on opettanut, ja yleensä heidän kotioloistaan on paljastunut tosi raakoja juttuja. Jos tykkää psykologisista kirjoista, niin vahva suositus!

Äänikirjoja en kuuntele. Minua häiritsee jos sillä lukijalla ei ole kiva ääni, enkä muutenkaan pysty keskittymään siihen😅

Takaisin