Mitä kaupoista poistuneita tuotteita kaipaat?

En ole nyt vähään aikaan nähnyt kaupoissa Ruispalojen Tumma herkku leipää. Onkohan se kadonnut kokonaan vai onko vain ollut huonoa tuuria. Todella sääli, jos se on kadonnut. Olen sitä syönyt jo pitkään eikä muut ruisleivät maistu yhtään yhtä hyvältä. Pitänee ryhtyä uuden hyvän ruisleivän etsintään. :shifty:

Aina joku lemppari jogurttimaku poistuu.:( Alpron joku vehnä, kermainen vadelma ja persikka, Yosan Sport vanilja-päärynä..

Mä oon kaipaillut smurffi valkosuklaatikkuja. Kesällä lähdin etsimään kaupoista kun muistelin niitä nähneeni, mutta eipä enää löytynyt mistään.:bag:

Se tötteröstä puristettava kokismehujää. :hungry: Sitä muksuna halusi aina kesällä kaupasta. Sitten ne Lidlin kalanmalliset sipsit, ai että olivat nameja. Varmaan on muitakin, mutta nää on päälimmäisenä mielessä.
Joo, se oli hyvä mehujää.

Eemeli-ruisleipää.
Ja sitä ihanaa keltaista jäätelöä jossa oli pieniä litteänpyöreitä viinikumikarkkeja seassa! :hungry: En käsitä miksei sitä ole enää, ehkä oli joku kausimaku kaiketi.

Rainbowin Top5- "halpis"karkkipussi, myytiin s-ryhmän kaupoissa. Pussi sisälsi numeroiden muotoisia hedelmä- ja lakritsikarkkeja. Ne oli niin hyviä! Yritin muutama vuosi sitten etsiä niitä,vaan ei ole vielä tähän päivään mennessä tullu vastaan. Olivat kyllä ehdottomasti mun suosikkeja.:sad001

Ja seppälästä sai niitä body fantasies- hajuvesiä/ body sprayta. Osa oli ihanan tuoksuisia! Ostin teininä niitä aina, varsinkin sitä oikein imelää vaniljantuoksuista poikien karkotinta.:hilarious: En oo varma myydäänkö niitä nykyään jossain muualla, erilaisissa pulloissa tosin.. aivan kuin olisin nähnyt jossain.:pompus:

En ole nyt vähään aikaan nähnyt kaupoissa Ruispalojen Tumma herkku leipää. Onkohan se kadonnut kokonaan vai onko vain ollut huonoa tuuria. Todella sääli, jos se on kadonnut. Olen sitä syönyt jo pitkään eikä muut ruisleivät maistu yhtään yhtä hyvältä. Pitänee ryhtyä uuden hyvän ruisleivän etsintään. :shifty:

Tämä on palannut kauppojen hyllyille! n__n

Sen sijaan Xylimax peppermint ksylitolipastillit katosi. :(

Diner-sipsejä! Tajusin viime viikonloppuna kun yritin ostaa niitä, että ei ollut hyllyssä enää. Katsoin sitten ihan valmistajan sivuilta, niin eihän niitä sielläkään ollut. Vääryys!

Eilisilta meni miettiessä fazerin mustikkapiirakkasuklaalevyä, joka poistui valikoimasta parin vuoden sisään. :facepalm: Screenshot_20210615_133508.jpg

Mä oon kaipaillut smurffi valkosuklaatikkuja. Kesällä lähdin etsimään kaupoista kun muistelin niitä nähneeni, mutta eipä enää löytynyt mistään.:bag:

Oi, ei ole kauan kun näitä oli kaupassa. Jos todella on poistuneet, niin minäkin kaipaan :'(

Takaisin