Jos lapsesi haluaisi alkaa kasvissyöjäksi tai peräti vegaaniksi, antaisitko? Minkä ikäisenä vai onko sillä väliä? Mitä vaikutuksia olisi, jos teidän perheessänne olisi tämä yksi kasvissyöjä?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Uskontoihin, trendit? Kyse on terveydestä ja ravitsemuksesta, eettisyydestä ja henkilökohtaisesta valinnan vapaudesta. Olet ymmärtänyt kasvissyönnin jotenkin pahasti väärin.Aikuisena saa syödä ihan miten tahtoo, siihen asti kaikkea on kokeiltava ellei ole allergioita.
Ruokavaliouskontoihin hurahtamisen pyrimme estämään keskustelemalla uskonnoista ja niiden funktiosta, laumakäyttäytymisestä ja siitä, mikä on trendien ja muodin funktio.
Yleensä ei kannata yrittää käännyttää toisia ihmisiä omaan uskontoon, siitä ei seuraa muuta kuin riitoja.Uskontoihin, trendit? Kyse on terveydestä ja ravitsemuksesta, eettisyydestä ja henkilökohtaisesta valinnan vapaudesta. Olet ymmärtänyt kasvissyönnin jotenkin pahasti väärin.
Siitä olen samaa mieltä enkä sellaista harrastakaan. Muitten henkilökohtaisia valintoja pitää kunnioittaa. Mutta tämä keskustelu ei tosiaan koskenut uskontoja vaan ravitsemusasioita.Yleensä ei kannata yrittää käännyttää toisia ihmisiä omaan uskontoon, siitä ei seuraa muuta kuin riitoja.
Nykyajan trendinä on tehdä ruoasta uskonto, jonka päälle oma identiteetti rakennetaan. Tätäkin katsotaan parinkymmenen vuoden päästä ihan samanlaisen hullutuksena kuin kaikkia muitakin trendi-ilmiöitä. Sinänsä kuka tahansa saa seurata mitä tahansa trendiä mitä haluaa, mutta sen tyrkyttäminen muille absoluuttisena totuutena (kuten uskonnoille on ominaista) kohtaa varmasti vastustusta (kuten uskonnoille on ominaista).Siitä olen samaa mieltä enkä sellaista harrastakaan. Muitten henkilökohtaisia valintoja pitää kunnioittaa. Mutta tämä keskustelu ei tosiaan koskenut uskontoja vaan ravitsemusasioita.
Siitä olen samaa mieltä enkä sellaista harrastakaan. Muitten henkilökohtaisia valintoja pitää kunnioittaa. Mutta tämä keskustelu ei tosiaan koskenut uskontoja vaan ravitsemusasioita.