E
Epätietoinenäiti
Vieras
Heips! Mitä asioita jälkitarkastuksessa katsotaan?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mulla ainakin katsottiin limakalvojen kuntoa ja onko laskeumia. Piti siis samalla vähän ponnistella niin näki pullottaako siellä jotain ylimääräistä.Mitä jälkitarkastuksen sisätutkimuksessa tutkitaan? Mietin, että raskausaikana indikaatio sille on aika selvä, vaikkei sisätutkimusta kai nykyään rutiinisti enää suositellakaan tehtäväksi eikä monin paikoin tehdäkään, mutta mitä jälkitarkastuksen sisätutkimuksessa etsitään ja tarkastetaan?
Palautumistahan siinäkin katsotaan, esim. jos synnytyksessä on tullut repeytymiä, nirhaumia yms. Mulla esim. ekasta tehtiin episiotomia niin sen haavan palautuminen tsekattiin ja viimeisimmässä synnytyksessä huomattiin epämääräinen patti (ilmeisesti pieni verenpurkauma tmv.), jonka lääkäri sit tsekkas, onko lähtenyt pienentymään tai pitäiskö tehdä lisätutkimuksia. Limakalvojen kunto ylipäänsä on ollut kai se pääsyy ja se ettei just ois mitään laskeumia tai muuta vastaavaa havaittavissa. Ja sit just niitä lantionpohjalihaksia on testailtu.Mitä jälkitarkastuksen sisätutkimuksessa tutkitaan? Mietin, että raskausaikana indikaatio sille on aika selvä, vaikkei sisätutkimusta kai nykyään rutiinisti enää suositellakaan tehtäväksi eikä monin paikoin tehdäkään, mutta mitä jälkitarkastuksen sisätutkimuksessa etsitään ja tarkastetaan?
Just nämä siinä katsottiin. Mulla on lisäksi ultrattu pitkittyneen vuodon takia ja on löytynyt istukan rippeitä, joiden vuoksi lähetetty kaavintaan. Ei siis missään nimessä turha tutkimus mielestäni.Mulla ainakin katsottiin limakalvojen kuntoa ja onko laskeumia. Piti siis samalla vähän ponnistella niin näki pullottaako siellä jotain ylimääräistä.