Mitä ihanaa miehesi on tehnyt viimeksi?

Vargynja

Admin
Staff member
Administrator
Helmikuiset 2021
Otsikon mukaisesti, mitä ihanaa miehesi on tehnyt viimeksi? Niin pienet kuin suuretkin teot lasketaan. :) Kiititkö häntä siitä?

Omani siivosi päivällisen jälkeen pöydän minun istuessa levähtämässä raskaan päivän jälkeen. :Heartred Muistaakseni kiitin häntä, mutta en nyt ihan varmaksi mene vannomaan...
 
Vei esikoisen hammaslääkäriin, kun itselläni olisi tullut kiire hakea hänet oman verikokeen jälkeen. :) (Tietenkin sen pitäisi olla itsestään selvää että isi vie, kun äidillä on menoa melkein samaan aikaan. Periaatteessa se onkin, mutta kun ehdin miehen sairastaessa turtua siihen että äiti hoitaa, niin se tekee aina onnelliseksi, kun asia ei menekään niin.)
 
Vie ja hakee minua töistä ja lapsia päiväkodista aina kun pystyy ja se on aikataulujen kannalta järkevää. :Heartred

Imuroi eilen oma-aloitteisesti pari huonetta ylhäällä, että päästiin lasten kanssa nopeammin syömään.

Tuo herkkuja kaupasta.
 
Olin nukkunu kolme yötä jo huonosti. Mies oli koiraa lenkittämäs ja mä syötin muksua ku tul kotiin ja itkin vaa. hän tuli heti huolissaan kysymään mikä on ja ei meinannu millään uskoo et olin vaan niin väsyny et tuntu et maailma romahtaa ihan just niskaan ja muksuki sohlas ruokaa minne sattuu. No hän käski mut nukkumaan ja lupas syöttää loppuun :happy:

Tietty tämän olis voinu välttää jos hän auttais aamutoimis aktiivisemmin mitä oon toivonukki et sillo tällö hoitais aamupuurot naamariin et mä saisin välil pidemmät unet mut jos nyt meni viesti peril:hilarious: Tai sit voisin ite mennä ajoissa nukkumaan :angel5
 
Takaisin
Top