Mitä haluaisit harrastaa?

Bella Swan

Moderaattori
Staff member
Administrator
Maalisäidit 2020
Jos kaikki olisi mahdollista, mitä haluaisit harrastaa?

Itse olen aina halunnut kokeilla jonkin instrumentin soittamista, tankotanssia ja ratsastusta. Näin ekana mieleen tulee ne. Bloggaaminen voisi myös olla kiinnostavaa :)
 
Ratsatuksesta oon haaveillut aina välillä. Kiipeily ois kanssa ja se ois oikeastaan vaan aikaan saamisesta kiinni. Paitsi sitten kun saadaan toinen lapsi ei varmaan raskaana sovi.
 
En nyt tiedä harrastamisesta, mutta haluaisin kokeilla swimrunia eli uintijuoksua. :grin Siinä juostaan maastossa ja uidaan aina välissä muutama sataa metriä - kengät jalassa! Lajissa kisaillaan kahden hengen tiimissä kesä-syysaikaan. Ensi kesänä on varmaan pakko kokeilla, kuulostaa niin hauskalta. :)
 
Hieman haaveilen että olisi aikaa palata vanhojen harrastusten pariin eli mitä harrastin ennen lapsia. Eli ratsastus ja harrastajateatteri. Jälkimmäinen vie niin paljon aikaa ettei ainakaan lähivuosina onnistu. Esikoisen jälkeen palasin hetkeksi satulaan mutta aikaa ei vain ollut ja päädyin jättämään käyttämättä aika suuren osan tunneista enkä ajanpuutteen vuoksi niitä korvannutkaan - kävi aika kalliiksi...

Jotain uuttakin olisi kiva kokeilla. Kiipeily ehkä, jonkinlainen tanssi, suunnistus... mistähän sitä vaan repisi aikaa edes johonkin. Mies reissaa niin paljon työkseen että arki-illat on poissuljettu ja viikonloppuisin on usein kaikkea muuta.
 
Takaisin
Top