Mitä antaisit lahjaksi...

Kireät jumppatrikoot (kaikki keski-ikää lähestyvät harrastavat niissä jotain hiihtoa, pyöräilyä, juoksua tms mitä ihmiset alkavat harrastaa täytettyään 30...)

18-vuotislahjaksi kummilapselle?
 
Mä annoin itse tekemäni tonttuoven! Hän arvostaa kaikkea itsetehtyä. Pienenä tykkäsi saduista ja etenkin tonttutarinoista ihan läpi vuoden. Tonttuoven sisäpuolelle tein salakätkön, jonne piilotin oikeita setelirahoja (5,10, 20, 50 ja 100). Kuulemma on ollut kaikelle käyttöä...

Naapurin 9luokan tytölle, joka vapaaehtoisesti hakee koiraa lenkille vähintään kerran viikossa. Ei halua/ saa ottaa rahaa tuosta palveluksestaan.
 
Lahjakortin koiran allekirjoituksella varustetun kiitoskortin kera. Lahjakortti vaikka johonkin urheilukauppaan (oletan, että tykkää liikkua, jos koiraa lenkittelee 😊).

Viisivuotiaalle nimpparilahjaksi?
 
kesälelun, jossa narusta vetämällä lähtee sellainen pyörivä juttu lentoon 😄

2-vuotiaalle tuoreelle isosisarukselle lahjana vastasyntyneeltä?
 
Jonkun isosisko/veli-kirjan missä kerrotaan miten tärkeä tehtävä isosisaruksella on. (Saa muuten antaa suosituksia, jos joku löytää sellaisen hyvän kirjan!)

Tuleville isovanhemmille kertoessasi raskaudesta?
 
Jonkun isosisko/veli-kirjan missä kerrotaan miten tärkeä tehtävä isosisaruksella on. (Saa muuten antaa suosituksia, jos joku löytää sellaisen hyvän kirjan!)

Ei nyt ihan mitä etsit, mutta Fanni ja pikkuinen Miu -kirja on tosi kiva. Käsittelee isosisarukseksi tulemiseen liittyviä tunteita.

Tulevat isovanhemmat voisi saada ruokalapun, jossa lukee Mummun kulta tms.

Mitä antaisit omalle isällesi tämän täyttäessä tasakymmeniä?
 
Lahjakortin koiran allekirjoituksella varustetun kiitoskortin kera. Lahjakortti vaikka johonkin urheilukauppaan (oletan, että tykkää liikkua, jos koiraa lenkittelee 😊).
Kiitos tosta lahjakortti-ideasta 👍

Viisivuotiaalle nimpparilahjaksi?
 
Omat mummit (fammu ja mummo) ovat levänneet haudassa jo 10-20 vuotta, mutta jos olisivat elossa, niin veisin toiselle kahvipaketin ja itse tehtyjä pikkuleipiä, toiselle itse tehdyn ruisleivän.

Miehellesi 10-vuotishääpäivänä?
 
Kirjan, jossa kerrotaan kuinka tärkeä tehtävä isosisaruksella on pienemmän elämässä.

Naapurin 5v lapselle tämän syntymäpäivänä?
 
Ravintolaillallisen

Parhaalle ystävällesi hänen vauvakutsuillaan (baby shower)?
 
Takaisin
Top