Mitä aiot tehdä heti kun korona-tilanne normalisoituu?

Niin se onkin asia erikseen, milloin voi sanoa tilanteen oleva normaali. Tuskin uskaltautuisin mihinkään missä on paljon ihmisiä tiiviisti heti kun rajoituksia puretaan. Ellei sitten rajoituksia pureta vasta kun vaara on oikeasti ohi.
 
Se onkin sitten oma lukunsa, mitä tarkoittaa "tilanteen normalisoituminen".

Mitä haluaisin tehdä?
- viedä lapsen päivähoitoon vaikka edes päiväksi ja tehdä miehen kanssa hiukan remontteja eteenpäin
- viedä lapsi isovanhemmille vuorokaudeksi hoitoon, voisin tehdä suursiivouksen, auttaa miestä remonteissa, lämmitettäisiin palju ja saunottaisiin pitkälle yöhön
- ja koska itse tehty ruoka ja ruuanlaitto tökkii ja pahasti niin haettaisiin vain noutoruokaa tai sitten pestäisiin grilli käyttökuntoon ja grillailtais

Varmaan nyt lähinnä sellaiset fiilikset että lapsi kaipaa ihan muuta seuraa ja vanhemmat kaipaa omaa aikaa ilman lasta.
 
No ehdottomasti seuraavia asioita tekisin

-Porukoille käymään vaikka viikoksi yksin tai koko perheen voimin ja sisarukset myös
-Vauva tutuille yhdeksi yöksi hoitoon, jolloin ottaisin unilääkettä ja nukkuisin ym mieheni kanssa 24h putkeen heh :grin
-Vauvan kanssa niiden luona käyminen, jotka eivät ole häntä vielä nähneet
-Paljubileet, saunomista ja hyvää ruokaa.. Viikoksi saunaan asumaan :rolleyes:
-Omien ja miehen ystävien tapaaminen
-Kaupassa yhdessä käyminen
-Elokuvissa käyminen
-Ravintolassa käyminen
-Vieraiden kutsuminen
-Kirpputorille
-Matkalle
 
Heti ensimmäisenä halaan äitiäni ja isääni. Olen jopa leikkimielisesti laskenut, kuinka monta halausta on milloin mistäkin syystä 'jemmassa'.
 
Kauheen paljon juttuja tuntuu monilla olevan. Musta tuntuu että oon jo nyt loppuun ajettu. Kun tää soppa on ohi, mä aion hengittää. Mitään muuta mä en jaksa ees ajatella haluavani.
 
Takaisin
Top