Mistäs päin mammat ovat?

Merkkari

Silmät suurina ihmettelijä
Elikkäs olisi ihan hauska tietää mistä päin mammat on :) Josko sitä vaikka samalta suunnalta sattuisi olemaan porukkaa ja ehkä mahdollisesti jotain tapaamisia voisi suunnitella. Varsinkin sitten kun pieni on syntynyt tietää itse ainakin tarvitsevansa kahvittelu yms seuraa ja mukavampaa se olisi immeisten kanssa jotka on samassa "tilassa".
Itse asustelen Tuusulassa.
 
Asustelen Pihtiputaalla, Keski-Suomen alueella... :)
n. 140km Jyväskylästä pohjoiseen päin...
 
Mä asustelen Pohjois-Savossa Varkaudessa, mut Oulusta Pohjois-Pohjanmaalta kotoisin. Nyt syksyllä tulee 2v. täyteen täällä.
 
Määkin olen Merkkari Tuusulasta =) ootko kauan asunu? Ite oon koko pienen ikäni eli 22v ;P
 
Sari oon itsekkin asunut melkein koko ikäni eli 27vuotta :) Tosin tein pienen visiitin vantaan puolella mutta muuten olen kylän kasvatti ;) Kiva tietää että on täälläkin paikallisia :D
 
En oo viel plussannut mut mahdollinen plussaaja Muhokselta, Ouluun matkaa n. 38km
menkat myöhässä jo toista päivää, aattelin pelata varman päälle ja testata vasta viikonloppuna joko lauantaina tai sunnuntaina jos ei menkkoja oo kuulunu viel siihen mennessä, toivottavasti  menkat ei tuliskaan vaan olis semmonen pikku ihmisen alku ottanu kodin tän naisen vatsasta emoticon 
 
Plussatuulia sulle Mamma90 :) pidetään peukkuja. Muhos onki oikein tuttu paikka. Ylikiiminki kertoo varmaan sullekki jotain ;)
 
Takaisin
Top