Mistä teillä riidellään?

Me riidellään tosi vähän. Mut jos on kasautunut paljon semmosta mikä on aiheuttanut huonoa mieltä niin itse harrastan kuulemma (en itse huomaa) mököttämistä ja sit semmosta "paskamyrsky" avautumista, eli latelen kaiken mikä on suunilleen vaivannut sitten edellisen avautumisen. Mut en muista ikinä et oltais huudettu, vaan ihan keskustelu sävyssä... Lähiaikoina on usein ollut kyse miehen menemisistä, tai siitä että ne aina venyy useilla tunneilla ja jos mulle on luvattu omaa aikaa niin se ei ihan toteudu tms.

Sit kuten joku muukin mainitsi niin tulee molemmin puolin tiuskittua jos on väsymystä ja nälkä jne... mies varsinkin on semmonen ihmeen tiuskia jos unet jäänyt vähiin. Välillä oikeesti tekis mieli kysyy, et onks sillä menkat vai mikä vittu sitä taas riivaa :hilarious: Ittellä tiuskiminen menee aika tunteisiin ja vetää oman mielialan ns samalla tasolle ja alan tiuskia takaisin.

Isommat riidat on laskettavissa yhden käden sormin - ollaan siis vissiin aika sopuisa pari.
 
Meillä riidellään kotitöistä, rahasta, seksistä ja miehen juomisesta.
Räjähtäviä riitoja joissa huudetaan puolin ja toisin ja oksennetaan kaikki ärsytyksen aiheet toisen niskaan oli ne sitten uusia tai vanhoja. On ne sitten nopeasti ohikin. Välillä näitä on useammin ja sitten ei pitkään aikaan mitään.
 
Raha ja kotityöt varmaa yleisimmät mistä saadaan sanaharkkaa aikaseksi..
 
Takaisin
Top