Mistä olette ostaneet vauvantarvikkeet?

Vargynja

Admin
Staff member
Administrator
Helmikuiset 2021
Otsikon mukaisesti, mistä ostitte vauvantarvikkeet?

Me ostettiin iso osa kirppareilta varsinkin vaatteista ja osa muistakin. Se mitä ostettiin uutena ostettiin joko Lastentarvikeesta tai Prismasta. Lastentarvike sattui olemaan silloin se liike mihin meiltä pääsi parhaiten kulkemaan julkisilla niin sen takia suosittiin sitä. Laatu ei ole aina ollut ihan sitä parasta.
 
Vähän sieltä täältä. Jotkut asiat ostettiin käytettyinä fb-kirppisten kautta jo reilusti ennen pojan syntymää, varsinkin vaatteita, pinnasänky (uuden patjan ostin kyllä siihen), yhdistelmävaunut, kylpyamme, Tripp trapp -tuoli (ei oltaisi ikinä ostettu uutena sellaista) jne.. Hoitoalusta saatiin, ja todella paljon muutakin tarviketta ja vaatetta saatiin lahjoituksina sieltä täältä, vaikkei varsinaisesti ollut sinällään tarvetta, oltaisiin voitu hankkia ne itsekin vaikkapa uutena. Oli kyllä aivan mahtavaa, kun meitä muistettiin niin paljon eri tahoilta vauvan vuoksi, olen erittäin kiitollinen kaikesta mitä saatiin! :Heartred Turvakaukalo hankittiin uutena, kuten myös turvaistuin.

Jatkossa pojan kasvaessa olen enimmäkseen käyttänyt erilaisia verkkokauppoja hankintoihin pitkien välimatkojen takia. Ainakin Reima, Ikea, Hobby Hall, Jollyroom, ozbaby, Pikku Piia, verkkokauppa.com ovat kuuluneet kauppavalikoimaan sekä fyysisten myymälöiden että verkkokauppojen osalta. Vaatteita olen nyt pojan kasvaessa ostanut lähinnä H&M:n verkkokaupasta, olen tykännyt hinta/laatusuhteesta ja vaatteiden mallit ja koot sopivat pojalle hyvin. Nykyään myös Tokmanni/Löytötex käy vaatekaupasta pojalle, välillä niistäkin sitten ostetaan. Isommat (auto)marketit ja muut vaatekaupat ovat niin kaukana, että helpompi on käyttää verkkokauppoja. Edelleen kyllä katselen fb:n paikallisia kirpputoreja, välillä löytyy sieltäkin meille sopivaa kampetta.
 
Vaihtelee kyllä riippuen siitä mitä on tarvittu. Äitini on säästänyt miltei kaiken omasta lapsuudestani, eli vaatteita, huonekaluja ja leluja on jonkin verran omasta takaa.
Nettikirppareilta ja naamakirjasta olen hankkinut muutaman hassun jutun, mutta muuten olen suosinut verkkokauppoja. Raskaana ei todellakaan huvittanut kierrellä liikkeissä katselemassa ja onhan hinnoissakin silloin enemmän vaihtelua. Meillä ei myöskään kotikaupungissani ole ainuttakaan lastentarvikeliikettä, ainoastaan lelukauppa jossa muutama hylly vauvoille.
Jollyroom on verkkokaupoista yksi suosikki, aina tullut hyvää tavaraa ja ajallaan. :joyful:
 
Vaikka ja mistä :) Käytettynä netistä, kirpparilta tai tuttavilta ja sukulaisilta. Uutena mistä nyt sattui saamaan tai oli halvin esim. Lidl, Prisma, Verkkokauppa.com.
 
Takaisin
Top