Mistä muksulle vaatteet?

Meillä on vähän sitä sun tätä, ( h&m, name it, tutta, polarn o pyret , maxomorra) osa sukulaisten itse tekemiä ja kauneimmat ulkomailta tuotuja. Enpä ole ollut kovin nirso noiden vaatteiden suhteen - tyttö saa esittää oman mielipiteensä sitten kun kasvaa :wink

Tuskin tuo vielä tänä talvena varsinaisia kenkiä tarvitsee, vaikka meillä muistaakseni on jossain minipienet talvisaappaat, pikkuserkun vanhat, mutta täysin käyttämättömät.
 
joskus aikoinaan tilasin Dpam nimiseltä,toimi ranskassa silloin.Oli kyllä todella uniikin näköisiä vaatteita vs.suomalaisiin taviksiin mitä kaupoista löytyy.

Mä en oikein noista Lotta ja lassi vaatteista piittaa,ne on usein ollut (mitä olen katsellut) niin aika tönkösti suunniteltuja?En tiiä...

Voi kun jaksaisikin lähteä edes joskus käymään tuolla isolla kirkolla jossa ois Stockman,jossei ne vaatteet huikeen kalliita ole?
Aikoinaan kävin itseasiassa Sokosella jostain syystä lastenvaateostoksilla paljonkin(1-3 lapsen aikaan) ,nyt moinen tuntuu ihan pröystäilylle :eek:

Ai niin mainittakoon Maxomorrasta- osa on olleet oikeen hyviä,kangas pysynyt extra nypyyntymättömänä koko käytön ajan,ja toiset ottaneet pesunukkaa ekassa pesussa jo,Ja mitoituksesta- en tiedä olisiko ollut joku kaavavirhe vaiko mitä,mutta tilasin maxomorran velourhousut ja ne olivat yläosastaan niin naftit että vaaihtoon meni.Ihan naurettavan näköiset!
 
Oon kans kattellut jotain vähän erilaisia vaatteita, kun marketin tai lastenvaateputiikin tyttöjen vaate osastolta löytyy 90% hello kittyä ja vaaleenpunaasta. Nyt löysin rock star baby.n mun mielestä kivoja vaatteita ja muutakin kun sitä vaalean punaasta. :-) toki nuo menee lähelle sitä omaa vaate tyyliä, niin tykkään. Laadusta en tiedä, kun en oo vielä saanu aikaaseks tilata mistään niitä.
 
Takaisin
Top