Mistä muksulle vaatteet?

Akirammm01

Puuhakas puhuja
Mulla on nyt jonkinlainen vaatekriisi lastenvaatteiden osalta.Kuuluimme D&J Klubbeniin muutamia vuosia ja tykkäsin niiden vaatteista.No se loppui.Sitten yksi lempi nettikauppa kuukahti muutama vuosi sitten,josta sai ihania Disneyn vaatteita,ja niiden jämiä käytetään innolla viel,mm Puuha Pete farkkuja ja sellasia,mutta en ole löytänyt vastaavanlaista netikauppaa.Olisko ideoita?En halua ostaaLindexin tai H&M vaatteita,enkä toisaalta maksaa jostain JNY designin lastenpaidasta esim 27e...
Joten jos täällä saa vinkata kivoja nettikauppoja,niin vinkatkaa :)
Kiitos.
 
Ei kovin omaperäistä, mutta Nextin vaatteet on musta ihan kivoja ja edullisia ja niissä yks hyvä puoli on, että ne tulee parissa päivässä suoraan kotiovelle :D Ei tarvi mennä edes postille.. ja silti ilmainen toimitus.

http://fi.nextdirect.com/en/
 
me&i vaatteet on kivoja ja tosi hyvä laatuisia, mutta niitä ei voi kai tilata suoraan valmistajalta vaan pitää tuntea joku myyjä. Toimii vähän kuin tupperware, mutta siis ei ole pakko mennä mihinkään kutsuille, voit tilata suoraan myyjältä. Mun serkku myy noita ja olen käsittänyt että myyjiä on aika paljon ympäri suomea :)

Olen ostanut sieltä kivoja vaatteita myös itselleni, jotka olleet jo muutamia vuosia aktiivikäytössä ja yhä kuin uusia. Lastenvaatteissa siis jälleenmyyntiarvo todellakin säilyy!
 
Täytyy sanoa etä mulla ei ole kauhen hyvä sanottavaa Miikkarista- ainoat vaatteet joihin on tullut reikiä meidän käytössä!Jopa aikusten vaatteisiin,siis omaan paitaani.Ja minusta se on jo vakavaa jos pesussa tulee reikiä vaatteisiin!!!Kauniit kuosejahan niillä on useinkin,mukavia malleja,mutta en minä siitä laadusta kyllä sanoisi.Haalistuneet paljon enemmän kuin muut merkit...no kahdet Pandataskut ovat edelleen hyvän mustia,ihme.

Kyllähän tuolta löytyi kun penkoi kaikenlaista vaikkapa tämä jny ihanuus http://www.miniq.fi/verkkokauppa/img/jny-shirt-little-wood.jpg mutta jotenkin 26,60 lapsen vaatteesta on aika suolaista.
Siellä Nextillä oli ihan kivoja,mutta "taviksia"-kaipaisin tälle vajaa 3 veelle vielä sellaisia suloisia vaatteita :)
 
Ihellä ei nyt äkkiseltään tuu noita kauppoja mieleen, vaikka paljon oon ihekin nettikauppoja joskus pläränny (vinkkaan jos mieleen tulee joku!)

Mut siis pakko udella, et miks et halua lindexin tai henkkamöykän vaatteita? :)
 
noh,olen vaan kyllästynyt niihin,ja nettikaupasta Lindexillä ainakin,ain kaikki kivat vaatteet loppuunmyyty.Vaihtelunhalu kertakaikkiaan.
Eilen tilasin muutaman Småfolkin paidan ,ihania kuoseja :D
 
Mä olen ihastunut Polarn o Pyretin vaatteisiin ja vaikuttavat myös hyvänlaatuisilta. Meiltä löytyy kaikkea mahdollista aina Lindexistä ja Henkkamaukasta Meandiin. En ole mitenkään merkkiuskollinen vaan vaatteen ulkonäkö ja laatu on ne tärkeimmät.
 
Mä ihan innostuin tuosta Nextistä! KIITOS! Minusta lindexit yms myy kyllä ihan kivan näköisiä vaatteita mutta hauskaa löytää muutakin. Taidanpa seuraavat vaatteet ostaa poitsulle sitten tuolta nextistä. :smiley-bounce012
 
Nextiä minäkin katselin,pitää testata laatu.Yksi mistä tykkään on Maxomorra,joka on siis luomupuuvillaista,mutta en ole löytänyt ainuttakaan liikettä joka myisi koko mallistoa.Löytyy nettikaupoista vaihtelevasti.
 
Mä tykkään ite name it vaatteista. Valikoima ei oo kovin suuri mut ihan hyviä ja nättejä vaatteita eikä liian kalliitakaan ja yleensä alennuksiakin paljon :)
 
Meille on kanssa kertynyt ehkä eniten name it vaatteita, mutta kyllä vähän ihan henkkamaukkaakin. Lotta ja Lassi sekä Tutta on myös edustettuna -nämä kaikki ehkä ookoo hinta-laatusuhteensa vuoksi. Tykkään eniten keskustan stockan lastenosastosta, siellä kun on paljon eri merkkien vaatteita mm. noita jo mainittuja mini rodineita, polarn o pyretä.. Itse oon ihastunut Mayoralin vaatteisiin, mutten ole paljo niitä raaskinut ostaa.

Meillä on muutama ralf lauren ja benetton, mutta mielestäni ne on kyllä ylihinnoiteltuja.
 
Oisko jollain hyviä vinkkejä mistä pojalle (nyt 5kk) talvikengät jotkut lämpöset? Koitin ehdottaa miehelle mustia uggeja kun ei poika kävele varmaan vielä silloin mutta tokas vaan et ne on tyttöjen kengät ei niitä pojalle voi laittaa.. :D
 
inskiu, mites olis vaan villasukat tai tossut jos on noin pieni ettei vielä tarvii varsinaisesti kenkiä? Vaikkapa jotain tän tyylistä ( http://www.biba.fi/epages/biba.mobi...92-251758-1/Products/393/SubProducts/393-0008 ) jos haluaa olla oikein tyylikäs, taikka sitten vaan sellaset toppatossut jotka tulee äippäpakkauksessakin, niistäkin löytyy kivoja värejä ja kuoseja ainaski Reimalta. Muistaakseni esikoisella me käytettiin vauva-aikana Reiman fleece-tossuja, ja tälle kakkoselle aion kyllä tilalta tuolta BiBalta tossuja, ja varmaan virkata muutamat myös ite. Noi tennari-tossutkin jos tilais akryyli- tai villalangalla nii ois lämpimät! :)
 
Takaisin
Top