Mistä löysit foorumille?

Vargynja

Admin
Staff member
Administrator
Helmikuiset 2021
Heippa!

Meitä kiinnostaa kovasti, mistä uudet käyttäjät ovat löytäneet foorumin. Eli mistä sinä sait tietää foorumistamme? Entä mikä sai sinut rekisteröitymään?
 
Olen käynyt täällä kahden edellisen raskauden aikana, tykännyt kovin.
En muista keneltä alunperin kuulin tästä.
Jotenkin musta tällä kertaa tuntuu että ryhmä on hiljaisempi kuin ennen, mut saattaa johtua siitä että ollaan niin alussa.
 
Löysin ja rekisteröidyin esikoista odottaessani vuonna 2017. En muista enää tarkkaan, mutta luulen että googletin vauvajuttuja ja innostuin kun huomasin tämän foorumin olevan asiallinen ja tarjoavan vertaistukea :)
 
Niihin aikoihin kun tein positiivisen testin aloin etsimään laskureita ja nämä sivut tuli eteen. On ollut kiva kun on saanut uutta tietoa, näkökulmia ja tukea samassa tilanteessa olevilta. Onneksi siis löytyi!:smug:
 
Sisko vinkkasi liittymään, kehui täältä saamaansa vertaistukea raskauden lävitse: mistä vain ilahduttavasta tai huolestuttavasta asiasta voi jakaa ajatuksia ja kysellä samassa tilanteessa usein samoja asioita pohtivien kanssa. Tämä riitti vakuuttamaan, ja saman tien kipaisin liittymään sivulle ja latasin myös appin.

Ja hakemaan apteekista oppaan.

Applikaatiota ja opasta onkin tutkailtu tulevan isän kanssa yhdessä, "isälle" -osio on hirmu kiva. Tärkeää, että molemmat ovat samassa veneessä ja ajantasalla missä mennään. Päivittäiset kuvaukset herättävät hyviä keskusteluita ja nähdäkseni auttavat myös miestä ymmärtämään jo muuttunutta oloa ja väsynyttä olemusta vaikka vielä ei mitään näy ulospäin.


Foorumielo on muuten mulle hyvin tuntematonta, mutta hiljalleen tässä opetellaan.
 
Selailin nettiä kun etsin lasketun ajan laskuria ja olin aikaisemminkin lukenut foorumia, onneksi löysin :)
 
Liityin eka kaksplussaan, mutta sieltä ei kukaan vastannut mitään, kun koitin liittyä marraskuiset ryhmään, niin katselin että mitä muita foorumeja on. Eka raskaus, ja olen eka tutuista raskaana, niin on tosi yksinäisesti mennyt raskaus. Ei ole oikein ketään keneltä kysellä asioita yms.
 
Takaisin
Top