Mistä kivoja äitiysvaatteita? Suosittele!

Susimutsi

Jostain jotain jo tietävä
Mistä löytyy tällä hetkellä kivoja ja kohtuuhintaisia äitiysvaatteita odotukseen ja imetykseen? Esim. HM:n nettialessa malleja ja printtejä jotka ei itselle todellakaan sovi. Kirppareita selaan ja kierrän kyllä. Haen itse lähinnä casual, sport ja bohotyyliä; pidempiä huppareita, neuleita, neulemekkoja ym. sekä vaatteita kivoilla yksityiskohdilla. Saa laittaa vinkkejä sekä kivijalka- että nettikaupoista :) Eettisyydestä ja ekologisuudesta maksaa mielellään vähän enemmänkin!
 
Muokattu viimeksi:
Ompele ite. Aika kämänen valikoima oli äippävaatteita tarjolla tässäki tuppukylässä. Moni kauppa myy ei-oota. Imetysvaatteet on vielä suppeampi valikoima, joten jos tulee vastaan yhtään sopiva niin osta heti... Lidlissä on ollut ihan hyviä vaatteita eikä hinta päätä huimaa. H&m farkut puristi alun jälkeen keljusti, tosin paino nousi kovasti. Ite ostin kirppikseltä h&m ohuempaa kuin farkku olevat housut ja ne hajosivat kuluneisuuttaan lopulta parin viikon välein, mutta mukavat ne oli.... :D
 
H&M ja Ozbaby oli omat lempparit. Ozbabyssa iso valikoima useampia merkkejä, ainakin aikoinaan.
 
Haluaisin päästä ihan sovittamaan äitiysvaatteita, mutta tuntuu että missään kaupassa ei ole tarjolla, kaikissa on vain "online exclusive". Osaako joku vinkata pk-seudulta jotain kauppoja mistä löytyisi?

Ihan periaatteesta en haluaisi siis tilata kotiin sovitukseen (sekä palautuksen vaiva että näkemäni dokumentit siitä, kuinka kotona sovitetut vaatteet menevät palautuksesta käytännössä Lähi-idän kaatopaikoille ja tällainen tuntuu ilmastoahdistuksena sitten). Tai jos osaa vinkata kauppaa, joka takaisi, että sovitetut vaatteet menevät takaisin myyntiin, niin se olisi myös mieluinen vinkki!
 
Haluaisin päästä ihan sovittamaan äitiysvaatteita, mutta tuntuu että missään kaupassa ei ole tarjolla, kaikissa on vain "online exclusive". Osaako joku vinkata pk-seudulta jotain kauppoja mistä löytyisi?

Vieläköhän Kampin 3. kerroksessa on Bebes? Siellä ainakin muutama vuosi sitten oli montaa liikettä runsaampi valikoima.
 
Noita nettikirppareita/kivijalkakirppareita suosin itse eettisinä valintoina. Mutta, Lidlistä olen itse löytänyt hyviä perusvaatteita raskausaikana. Jollyroomista pidän myös itse, sielläkin äitiysvaatevalikoimaa.
 
Muokattu viimeksi:
Onko jollain tietoa mistä hyviä ja kohtuuhintaisia treenivaatteita? Itse kävin H&M:n vaatteet läpi ja kuosit olivat melko tylsän värisiä, kulahtaneita "yogapantseja". Kuitenkin nyt kaipaillaan kunnon treenivaatetta, jotka istuvat napakasti muualta kropasta ja vatsa saa rauhassa pyöristyä omasta kohdastaan :) Vinkkejä?
 
Onko tietoa mistä löytyis lyhytjalkaiselle sopivia äitiyssukkahousuja? Ostin h&m sukkiksia mutta ne on ihan järkyttävän pitkiä mun jalkaan. Valuvat siis makkaroiksi nilkkoihin...
 
Takaisin
Top