Mistä kivoja äitiysvaatteita? Suosittele!

Keskustelun 'Vinkkejä äidiltä toiselle' aloitti Susimutsi, 16 elo 2020.

Vaihda nimimerkki! | Näin pääset alkuun/apua! | Top 100
  1. Susimutsi Aloittelija Huhtikuiset 2021

Mistä löytyy tällä hetkellä kivoja ja kohtuuhintaisia äitiysvaatteita odotukseen ja imetykseen? Esim. HM:n nettialessa malleja ja printtejä jotka ei itselle todellakaan sovi. Kirppareita selaan ja kierrän kyllä. Haen itse lähinnä casual, sport ja bohotyyliä; pidempiä huppareita, neuleita, neulemekkoja ym. sekä vaatteita kivoilla yksityiskohdilla. Saa laittaa vinkkejä sekä kivijalka- että nettikaupoista :) Eettisyydestä ja ekologisuudesta maksaa mielellään vähän enemmänkin!
    Last edited: 16 elo 2020
  2. Foreverfever Naimisissa foorumin kanssa Maaliskuiset 2021

Suosittelen vilkaisemaan zalandon valikoiman, jos h&m ei miellytä. Sillä aika paljon eri merkkisiä ja hintaluokkaisia äitiys -ja imetys vaatteita.
    • Tykkää Tykkää x 1
    • Olen samaa mieltä Olen samaa mieltä x 1
  3. twisted Naimisissa foorumin kanssa Kesä-äidit 2020

Tori.fi ilmoitus "Ostetaan äitiysvaatteita koossa..." saa varmasti pilkkahintaan paketin ja on lisäksi ekologisempi valinta entä uutena.
    • Tykkää Tykkää x 1
  4. Wiivus Peruskäyttäjä Marraskuun äidit 2019 Syyskuiset 2021

Ostin ozbabylta Mamaliciouksen paitoja ja mekkoja
  5. Haukikanto Naimisissa foorumin kanssa Joulukuun äidit 2019

Ompele ite. Aika kämänen valikoima oli äippävaatteita tarjolla tässäki tuppukylässä. Moni kauppa myy ei-oota. Imetysvaatteet on vielä suppeampi valikoima, joten jos tulee vastaan yhtään sopiva niin osta heti... Lidlissä on ollut ihan hyviä vaatteita eikä hinta päätä huimaa. H&m farkut puristi alun jälkeen keljusti, tosin paino nousi kovasti. Ite ostin kirppikseltä h&m ohuempaa kuin farkku olevat housut ja ne hajosivat kuluneisuuttaan lopulta parin viikon välein, mutta mukavat ne oli.... :D

Jaa tämä sivu