Mistä iloitset juuri nyt?

Uusperhesatu

Asioista perillä oleva
Mikä saa sinut hyvälle tuulelle juuri nyt?

Minä iloitsen siitä että pääsen ensi kuussa häihin. :Heartpink Ja vielä ilman lapsia, joten tiedossa on ihana tanssin täyteinen ilta yhdessä miehen kanssa ja vieläpä yökin kaksistaan!
 
Sain eilen osallistua kiinnostavaan tapahtumaan, ja sen jälkeen vielä istua iltaa hauskassa seurassa ja upeassa lämmössä, ei meinaa pää tajuta, että toukokuussa voi istua ulkona näin pitkään! Oon vieläkin tosi hyvällä mielellä!
 
Sain eilen osallistua kiinnostavaan tapahtumaan, ja sen jälkeen vielä istua iltaa hauskassa seurassa ja upeassa lämmössä, ei meinaa pää tajuta, että toukokuussa voi istua ulkona näin pitkään! Oon vieläkin tosi hyvällä mielellä!

Juuri näin! Mä huomaan ajattelevani koko ajan että kesä on jo pitkällä, vaikka eihän se ole kalenterin mukaan edes alkanut vielä! :joyful: Tätä uskomatonta lämpöä on jatkunut jo niin kauan. En kyllä todellakaan valita. Tänäänkin iloitsen juuri näistä kesäkeleistä. :cool:
 
Kyllä! Kiva kun päästiin näin nopeasti keväästä yli (pidän kesästä ja talvesta - välivuodenajat on turhia) ja on lämmintä. :) Itse olen iloinen, kun asiat alkaa hiljalleen järjestyä ja mennä oikeaan suuntaan.
 
Minä iloitsen siitä että meidän pihalla on ihanan öh ei nyt viileää, mutta ei kuumaa. Lämmintä. :) Samoin siitä että lapsi meni alkuarkailun jälkeen reippaana leikkimään ja tutkimaan paikkoja kun käytiin tutustumassa päiväkotiin.
 
Iloitsen siitä että pääsen näkemään kavereitani tänään, kun mennään taaperotreffeille kahden pienimmän kanssa. Tiedossa aikuisseuraa, seuraa lapsille, kahvia, hyvää syötävää jne. :)
 
Iloitsen siitä, että kohta päästään muuttamaan isompaan asuntoon. Täällä on niin ahdasta, että muuttolaatikotkaan eivät mahdu minnekään. :hilarious:
 
Iloitsen täydellisen hyvästä päivästä, johon sisältyi pyöräilyä, SUP-lautailua, skumppapiknik ja tajuttoman herkullista ruokaa - ja kaikki tämä hyvässä (aikuis)seurassa. :)
 
Naapuriin tuli vanhemmat kotiin, hyvästi teinien yölliset mopoilla päristelyt ja pihalla huutaminen :smiley-angelic001
 
Ehdottomasti hyvistä rakenneultrauutisista (terverakenteinen tyttö tulossa :Heartred) ja siitä että helteet tuntuu olevan ohi ja tuli viilemmät kelit, nautin!
Onnea hyvistä ultrakuulumisista! Ja toiselle ilonaiheelle komppaus. Ihanaa kun ei enää ole kokoajan kuuma ja hiki. :)
 
Iloitsen siitä että työt jatkuu vuoden loppuun :thumleft Saa sitten katsoa mitenkä työt jatkuu sen jälkeen, LA olisi 4/19 jos kaikki menee hyvin :Heartred
 
Reumalapsella alkoi tänään allasterapia ja monen järjettömän kivuliaan päivän jälkeen saatiin todella rauhallinen ja seesteinen ilta! :) Teki vedessä oleminen näköjään todella hyvää lapselle. Pienikin toivonkipinä tuntuu nyt todella voimaannuttavalle kaikkien näiden huonojen uutisten keskellä ja auttaa jaksamaan tämän taiston läpi käymisessä. ♡
 
Takaisin
Top