Mistä hankitte lastenvaatteet?

Kirppiksiltä, vaikka uusiakin tulee vilkaistua. Jotain olen tehnyt itsekin.

Meidän pikku paikkakunnan kierrätyskeskus on osoittautunut loistavaksi löytötaloksi! Joka kerran ei löytöjä tee, mutta siellä voikin käydä usein. Ovat vielä hirmu tarkkoja, että vaatteet ovat ehjiä ja puhtaita. Hinnatkin ovat "no pyöristetään alas tasarahaan".

Toinen löytö oli FBn lähialueen kirppis! Lähellä kun oli, kävin yhdellä vaatteiden myyjällä kotona valkkaamassa itse mitä ostan. Nyt on vaatetta pitkäksi aikaa.

Esikoisella oli parit nallepuvut uutena ja tämä saa yhden retro-potkupuvun, vaikka minun käyttämiäni, aitoja retrojakin olisisi ollut tallessa. Hintaahan tällä on, mutta kun muut vaatteet ovat olleet lähes ilmaisia! 
http://www.sampsukka.com/potkuhousut-sukellusvene-p-2030.html

Kyllä useimmat tahrat saa halutessaan pois! Ne vain pitää käsitellä tuoreeltaan,
ei yhtään kuivuneena! Minulla on ollut, ei niin kallis Dr.Beckmann tahranpoistaja. Käsittelen sillä ja heitän pyykkikoriin. Se ei ole vienyt kuitenkaan värejä itse vaatteesta.
Ja ruokalappu /-essu pelastaa turhilta vaatteen vaihdoilta!
 
Mä ostan paljon kirppiksiltä, niin "oikeilta" kuin nettikirppiksiltäkin.  Ainoastaan esikoisen kanssa on alkanut tulla ongelmalliseksi löytää käytettyjä vaatteita!  Ilmeisesti leikki-ikäisillä vaatteen käyttöikä alkaa olla sen verran pitkä että ehtii kulua jo kierrätyskelvottomaksi. 

Huuto.net on yksi mahtava paikka löytää vaatteita ja tarvikkeita!

Uusia vaatteita jos ostan niin yleensä näitä yleisimpiä ketjuja kuten hm, lindex, kappahl, cittarit, tarjoustalot, prismat, mitä näitä nyt onkaan.
 
Kaikki on tullut tähän mennessä ostettua kirppareilta :) Tosi hyvä kuntoisia ovat olleet ja halpoja. Empä usko että edelliset käyttäjät ovat paljoa kerjenneet pitää. Kestovaippoja on löytynyt jopa uusina 2€! :)
 
Fb-kirpparit ja sit jos ei kirpparilta ole mieluista löytynyt ja jotain on kipeesti tarvittu, ni sit uutena joko normihinnalla tai alennuksesta. :) Nyt kun tyttö ei kasva kuukaudessa yli vaatekoon, niin enempi ostanut uusia vaatteita.
 
Itsellä tulee kierreltyä jonkin verran kirppiksiä, sitten huutonettiä käytän aika paljon ja jonkin verran uutena ostelen milloin mistäkin kaupasta (yleensä lindex, kappahl , h&m). Kuitenkin parhaat löydöt ovat huutonetistä, varmaan me&i vaatteet ovat parhaita löytöjäni, kun saa ihan uusiakin lähes puolet halvemmalla :)
 
Takaisin
Top