Missä vaiheessa saa ottaa yhteyttä sairaalaan ?

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja 747474
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
7

747474

Vieras
Viikkoja on vasta 5+5 tai 9+4.
Mulla on vähän vaikea tilanne, koska edelliset kk oli tosi oudot.
Nyt kuitenkin on sellanen fiilis, että maha on tosi omituinen. outo paineen tunne kokoajan,
Kokoajan tulee TOSI paljon valkovuotoa.
Edellisestä raskaudesta on jo 10-vuotta, enkä yhtään muista, millaista sen kuuluu olla.
outo tunne vatsalla hieman pelottaa...

Kannattaa varmaan soittaa oman alueen terveyskeskukseen ja jutella asiasta jos huolettaa niin osaavat neuvoa paremmin.

Kiitos teille :)
Tk:ssa ne sano, että voin hakea apteekista hiivalääkkeen.
MUTTA, jos se ei olekkaan hiiva, niin en turhaan uskalla.
Jos tää ei lopu huomiseen mennes, soitan sinne kätilöopistolle.
Jos on hiiva, niin ei se ainakaan hyvää tee raskausaikana!

Tai sitten voi soittaa myös neuvolaan, nekin varmasti osaa neuvoa.

Mulla oli esikoisen aikaan hiiva, ja yhden lääkkeen otin. Enempää en uskaltanu, kun tuli sen jälkeen semmoista haaleaa vaaleanpunaista nestettä paperiin. Mutta se yksikin riitti (hiivalääke oli siis sellain missä piti ottaa 3lääkettä peräkkäisinä päivinä). ja tästä toisesta mulla tuli valkovuotoa todella runsaasti, siis niin että jouduin käyttää muualla kuin kotona pikkuhousunsuojia muuten olisi ollut housut ihan märät. Kotona piti antaa tuulettua :grin

Useimpia hiivalääkkeitä voi kyllä käyttää raskauden aikana, itsekin olen ottanut jo kaksi kuuria. Ihan kohtalaisen yleinen vaiva raskausaikaan, raskaana ollessa se tulee useimmille vielä herkemmin kuin normaalisti (kuten näköjään täälläkin :mad:), eli ei kuitenkaan mitään mistä kauheesti pitäis huolestua...

Joo, kaikki mun tutut on kironneet tota hiivaa raskausaikana tai sitten virtsistä..
Mulla oli esikoisessa kerran, toisessa ei ole ollut vielä :)

Sent from my iPhone using Vau Foorumi mobile app

Takaisin