Missä kesäkuiset asuvat?

Helsinki kuulostaa hyvältä :) Minkälainen ajankohta olis hyvä treffeille? Arki vai viikonloppu?
 
Mulle käy mikä vaan aika, kun kotona oon. Paikoista en sit osaakaan sanoa mitään, kun keskustassa ei oo tullut paljon pyörittyä. Pieni toive olis et paikka ois suht lähellä rautatieasemaa, ni todennäköisemmin löydän perille ;)
 
Jos joku hyvä päivä saadaan sovittua nii ehkä voisin hesaan eksyä kans miittiin täältä espoosta :)
 
Jos mä heittäisin pääkaupunkiseutulaisille tänne ehdotuksena tän viikon sunnuntain (25.1), kuin moni pääsisi tulemaan? Siis tapaaminen jossainpäin keskustaa, johonkin kellon aikaan :) mulle seuraava sopiva vkloppu olis 7-8.2 kuin monille se kävisi?
Mulla on tosi vähäseks jäänyt tää täällä kirjottelu (ylipäätään koneella olo melko harvinaista), mutta tapaaminen olisi tosi kiva, saisi minityypillekin sitten ikäisiään leikkikavereita ja itselle mammakahviseuraa vauva ajalle :)
 
Lilja,missä päin savoa? :) itse pohjois-savo. Nakaro ja muistankohan nyt oikein sartsi kans.. tosin me kaikki kolme eri puolilta pohjois savoa mut kumminnii :)
 
Mä lähden keskiviikkona kahdeksi viikoksi kuusamoon, joten toivoisin pk-seutulaisten treffejä vasta helmikuulle :) . Toki jos treffaatte jo nyt, niin ehkä mä pääsisin sitten seuraaville treffeille mukaan.
 
Sussu,olikos teidän kohdalla niin että muutatte ennen LA ouluun? Vai muistelenko nyt jotain ihan toista.. :)
 
Asustelen pohjoisessa keski-suomessa,ei taida olla muita täältäpäin?
 
Takaisin
Top