Minne haluaisit matkustaa?

Vargynja

Admin
Staff member
Administrator
Helmikuiset 2021
Haluaisitko käydä ulkomailla? Mikä matkakohde on haaveissa tai suunnitelmissa? Vai onko ajatuksissa jokin kotimaan kohde?

Itse haluaisin käydä Lontoossa ja sen voisi toteuttaakin muutaman vuoden sisään. Toivottavasti Brexit ei tee siitä liian vaikeaa. Egypti olisi myös mielenkiintoinen maa. Ehkä sinnekin joskus voisi, mutta tuskin lähivuosina...
 
Berliinissä haluaisin käydä toiste. Lontoossa haluaisin käydä perheen kanssa. Nuorena tuli käytyä. Barcelonaa on tullu myös mietittyä monta kertaa. Tällä hetkellä olisi kiva lähteä mihin tahansa kahdestaan vauvan kanssa. Nuo muut vie mun hermot.
 
Kööpenhamina
Islanti
Kroatia
Barcelona
Mauritius
Malediivit
Thaimaa
Australia

Siinä nyt muutama mikä tuli ekana mieleen. Kreikasta tykkään myös kovasti, siellä on tullut useasti oltuakin ja oisi kiva sielläkin käydä useammassa kohteessa..
 
Islanti
Irlanti
Skotlanti
Kanada
Saksa
Australia
Norja
Kreikka
Italia

Siinä mun haaveet, jos kaks ekaakin toteutuisi niin tyytyväinen olisin. Islanti ehdoton ykköshaave. Norjaan piti mennä tänä kesänä, mutta reissu peruuntui. Mennään varmaan kuitenkin jossain vaiheessa, miehellä on sukua siellä.
 
Tällä hetkellä kovin kaipuu on Italiaan, jossa olen kyllä monta kertaa käynytkin. Onneksi reilun kuukauden päästä pääsen Roomaan. :Heartred
 
Italia, Espanja, Saksa, Japani, Kiina, Korea, Australia, Jenkit, Islanti, Norja, Tanska..
 
Takaisin
Top