Minkälaisia raskaustestejä suositte?

Millaisia raskaustestejä käytät mieluiten?

  • Liuska

    Äänet: 16 84.2%
  • Puikko

    Äänet: 6 31.6%
  • Kasetti

    Äänet: 0 0.0%
  • Digitaalinen

    Äänet: 9 47.4%
  • Veritesti (laboratoriossa)

    Äänet: 0 0.0%

  • Kaikki äänestäjät
    19
Käytän liuskatestejä. Ne ovat halpoja eli voi huoletta testata vähän useamminkin ja raskaana ollessa seurata viivojen vahvistumista. Olen tehnyt niin paljon noita testejä, että osaan kyllä havaita haaleankin haamuviivan. Aiemmissa raskauksissa olen tehnyt lisäksi viikkodigejä, mutta nyt en aio tuhlata niihin rahaa, kun tiedän ilmankin, miten raskaustestin viivojen pitäisi vahvistua. Korkeintaan digistä on se hyöty, että mieskin osaa tulkita sen plussaksi. :Smiling Face With Open Mouth And Open Eyes:
 
Liuskoja, puikot pitää aina avata jotta niistä erottaa haamuja. Lisäksi puikoista tulee turhaa muovijätettä. Käytän kyllä digitestejä, mutta vasta kun liuska on selvä posi ja polilta sitä vaaditaan
 
Digejä ja liuskoja. Yleensä olen käyttänyt liuskoja, koska on tullut tehtyä useampi testi. Digillä olen sitten varmistanut mahdolliset haamut, koska vaikka teen useamman testin, en halua jäädä analysoimaan viivojen vahvuuksia liikaa. Pää ei kestä jos jää liikaa tulkinnanvaraa.
 
Liuskoja ja tässä raskaudessa huomasin että parhaita ovat pregcheckin testit. Näyttivät ekana plussan.
 
Takaisin
Top