Minkälainen perhemalli teillä on?

Vargynja

Admin
Staff member
Administrator
Helmikuiset 2021
Ei ole vain yhtä oikeanlaista perhemallia, mutta millainen perhe teillä on? Oletteko naimisissa, avoliitossa vai jotain muuta? Uusperhe, ydinperhe vai sateenkaariperhe? Asuuko teillä useampi sukupolvi yhdessä? Vai oletko yksinhuoltaja?

Me ollaan naimisissa ja on yksi yhteinen lapsi.
 
Avoliitto, uusperhe. Naimisiin olisi tarkoitus mennä parin vuoden sisään, meillä asuu lapsi ensimmäisestä liitostani ja nyt pian syntyy ensimmäinen yhteinen lapsi.
 
Yksinhuoltaja, teen vauvan itsellisenä.
Avioliitto karahti kivelle toisen sivusuhteeseen, takana meillä oli monen vuoden yritys ja rankat lapsettomuushoidot ja sitten se voi tehdä niin. Nostin kytkintä, tuumasin että tämäkään ei mua nujerra, selvitin miten onnistuisi turvallisesti ja helpoiten lapsen saanti (randombaaripokaukset siis pois laskuista). Uuden suhteen etsiminen, elämän arkeutuminen yms olisi kestänyt liian kauan kun alkoi olla viimeiset ajat. Näköjään miehen poistaminen yhtälöstä aikaansai plussan tikkuun ja nyt menossa rv19 :)
 
Uusperhe, minulla kaksi lasta entisestä avioliitosta. Nyt meille toinen yhteinen tulossa, eli suur-uus-perhe. :Heartred Vanhemmat lapset eivät käy isällään juuri ollenkaan.
 
Naimisissa 11 vuotta ja 5 lasta. Vanhin 12 vuotta ja kuopus 2kk, sekä 10-, 7- ja 4-vuotiaat. Suurperheeksi toiset sanovat, itse en vielä koe että meillä olisi mitenkään suuri perhe. Monta meitä toki on :p
 
Takaisin
Top