Minkähän kokoinen...

Keskustelun 'Marraskuisten leikkinurkka' aloitti Vargynja, 4 huhti 2019.

Vaihda nimimerkki! | Näin pääset alkuun/apua! | Top 100
  1. Vargynja Foorumi-vastaava Staff Member Administrator Helmikuiset 2021

Minkä kokoista vauvaa odotat? Veikkaa täällä vauvan syntymämitat. Jälkikäteen voi olla kiva kurkata menikö sinnepäinkään. :) Ja ultristahan voi koittaa ottaa vähän apua veikkaukseen.
  2. Mimosa-18 Ihastunut foorumiin

Mulla on ollut isoja vauvoja: 4120, 4060 ja 3650. Nyt on eri isä ja luulen ettei tästä vauvasta ihan 4kg tule :D

Luulen, että joku perus 3500 tai voi olla allekkin :)
  3. dadapls Rakastunut foorumiin Marraskuun äidit 2019

Mä olin ite syntyessä 3430g eli veikkasin aiemmin isompaa yksilöä, mutta nyt jos kaikki pysyy kyydissä niin keskosina syntyy joten ainakin se 2kg olis tavoite:joyful:
  4. Unajama Rakastunut foorumiin Marraskuun äidit 2019 Tammikuiset 2021 Helmimammat 2018 Kesäkuunmammat 2014

Veikkaan n. 4kg kokoista. :happy:
  5. Itu1 Naimisissa foorumin kanssa Marraskuun äidit 2019 Syyskuunmammat 2014

Esikoinen oli 2850g, joten veikkaisin ettei paljoa yli 3kg ole tämäkään. Varmaan tarkennan arvausta kun näkee meneekö yliajalle. :grin Toivon ettei tällä kertaa käynnistetä.
  6. Kettutyttö Naimisissa foorumin kanssa Marraskuun äidit 2019

Varmaan nelikiloinen tai yli
  7. Enkkumama Rakastunut foorumiin Marraskuun äidit 2019 Toukomammat 2017

Esikoinen synty 37+1 ja oli 3.18kg. Jos menee lasketun ajan tienoille tai yli nii varmaan 3.8kg. Ehkä. :grin
  8. Escadat Peruskäyttäjä

mä veikkaan ja toivon että 3kg kieppeillä olisi tämän vauvan syntymäpäino, edellinen oli 3150kg. Häntäluu murtui synnytyksessä joten suuren suuri toive olisi ettei kasvaisi tuon isommaksi. Nyt häntäluu on jo valmiiksi murtunut, tai murtui vuodenvaihteessa muttei ole vieläkään parantunut :wideyed:
  9. Wiivus Peruskäyttäjä Marraskuun äidit 2019

Veikkaan, että 3600g.
  10. Vetruska Peruskäyttäjä

Veikkaan, että 3 kg kieppeillä. Itse olen aika pieni kokoinen, niin kuin äitinikin. Oma syntymäpaino taisi olla 3100g

Jaa tämä sivu