Minkähän kokoinen...

Kiitos lohdullisista sanoista:shy: Pelottaa aivan kamalasti minkälainen pötkö sieltä pitäisi mahtua vaikka lantio onkin kyllä todella leveä:eek: Kovasti toivoisin myös että pystyisi olemaan paljon kyykky ja pystyasennossa että olisi vielä enemmän tilaa tulla ulos..Mitenköhän se mahtaa onnistua puutuneilla jaloilla?o_O Pelottava ajatus kun ei ollenkaan voi kuvitella sitä mitä tuleman pitää!

Mulla oli jossain kohtaa ihan totaalinen kokovartalokramppi ja jalat oli todella väsyneet, mutta sellainen kontillaan pystyyn nostettua sängynpäätyä vasten nojaileva asento oli mulle tosi hyvä ponnistaa! Sai tukea siitä sängynpäädystä kun piti ponnistaa mutta pystyi laskeutumaan alas että sai just enempi tilaa, ja supistusten välillä pystyi nojaamaan sitä vasten niin sai levättyä. Jossain kohtaa koitin seiaten ponnistaa mutten saanut siihen niillä jaloin enää tarpeeksi voimaa.
 
En kyllä koskaan lakkaa ihmettelemästä naisten voimia..Edelleen tekisi mieli vaan itkeä että voiko perua koko jutun ja mennä vaan sektioon. Vaikka se vasta kipeeksi ja heikoksi tekikin:sorry: Tähän hommaan ei taida olla yhtään hyviä vaihtoehtoja!
 
Menin kyllä ihan puuta heinää koko arvio, niinkuin syntymäpäivä arviokin, tosin jos olisi syntyny sillon kun veikkasin niin olis saattanut koko osua myös oikein :D
 
Mä veikkaan 3 kg ja 50 cm. Olin itse aika pieni syntyessä (noin 2,6 kg ja 47 cm) ja mieskään ei ole ollut kovin suuri. Saa nähdä, kommentoin lisää raskauden edetessä :)

Himppusen oli pienempi. Paino 2966 g ja pituus 48 cm. :cat:
 
Veikkaan 3,6kg ja pituutta 50cm mikäli radi ei puhkea tässäkään raskaudessa.

No radi napsahti ja ylityksiä ei tullut sokereissa, mutta poika ehti siltikin kasvamaan 4200g ja 54cm pitkä.
 
Meillä on menty kuulemma -1 käyrällä ja poika tulossa, jolle annettiin painoarvioksi 3200g. Tosin mä oon ihan varma että se on aivan alakanttiin ja sieltä tulee kuitenkin joku 3700g ja 50cm pitkä pötkö!:hungover: Itsekkin ollut aika messevä pötkylä kun n. 4kg painanut..Kiva työ lähteä puristamaan jotain jättiläistä tällaisena 163 senttisenä:banghead:

Täällä myös perinteisen pessimistinen :hilarious: Lääkärin arvio meni huomattavasti tarkemmaksi kun haarukka oli 3200-3300g ja paino oli 3424g. Todella hyvä suoritus ottaen huomioon kuinka vaikeeta tollasia mittoja on varmasti ottaa:wideyed:
 
Mä veikkaan yli nelikiloista. Esikoinen oli 3200g, toinen 4080g, jotenkin sellainen kutina että tästäkin tulee isohko, varsinkin jos TAAS mennään yliajalle, mitä sitäkin veikkaan.
Veikkaus 4100g 51 cm ja syntyy rv 41+6. :banghead:

Hiukan meni veikkaus meni pieleen paino 3720g ja 49 cm.
 
Takaisin
Top