Minkähän kokoinen...

Vargynja

Admin
Staff member
Administrator
Helmikuiset 2021
Minkä kokoista vauvaa odotat? Veikkaa täällä vauvan syntymämitat. Jälkikäteen voi olla kiva kurkata menikö sinnepäinkään. :) Ja ultristahan voi koittaa ottaa vähän apua veikkaukseen.
 
Veikkaan 3,6kg ja pituutta 50cm mikäli radi ei puhkea tässäkään raskaudessa.
 
Mä veikkaan 3 kg ja 50 cm. Olin itse aika pieni syntyessä (noin 2,6 kg ja 47 cm) ja mieskään ei ole ollut kovin suuri. Saa nähdä, kommentoin lisää raskauden edetessä :)
 
Mä veikkaan yli nelikiloista. Esikoinen oli 3200g, toinen 4080g, jotenkin sellainen kutina että tästäkin tulee isohko, varsinkin jos TAAS mennään yliajalle, mitä sitäkin veikkaan.
Veikkaus 4100g 51 cm ja syntyy rv 41+6. :banghead:
 
Mä voisin veikata 3800g ja 49cm.
Esikoinen oli 3200g ja 47cm syntyessään rv 38+3. Tämä toinen menee varmaan hiukan pidemmälle ja on sit vähän isompikin.
 
Mä veikkaan siihen 50cm ja 4kg huiteille (pienempää kyllä toivon). Minä ja mun ainokainen veli ollaan oltu jättejä ja mies on kans ollu iso, joten tuskin käy "hyvä tuuri" ja pienenä ihmisenä saisin pienen lapsen:laughing002
 
Kaksoset, niin toivon että olisivat 2800g ja 47cm. Kaksosten keskimääräinen syntymäpaino 2500g. Kunhan olisivat tuon yli.
 
Minä veikkaan että pituutta voisi olla 50 cm ja paino alkaa mahdollisesti nelosella. Oltiin miehen kanssa molemmat isoja vauvoja, minä 55cm/5kg ja mies 50cm/4kg ja rapiat.
 
Jos oikeasti on tyttö niin veikkaan että on 49cm ja painaa 3,5kg ja rapiat. Aikaisemmat olleet 53cm 50cm ja 49cm painaneet 3,7kg 3,6kg ja 3,4kg jokasella myös rapiat päälle ja mität menee poika, poika, tyttö
 
Mäkin voisin nyt veikata kun sukupuoli on tiedossa. Tyttö oli 48cm ja tasan 3 kiloa, niin veikkaan että pikkuveli menee ohi reilusti, eli 52 cm ja 3,5 kiloa.
 
Kaksi poikaani painoivat 3,0 kg ja 3,1kg ja pituutta heillä 49cm. Jos poika:Heartblueveikkaan pituudeksi 50cm ja 3,5kg
ja jos tyttö:Heartpink49cm ja 3,2kg.:scratch
 
Meillä on menty kuulemma -1 käyrällä ja poika tulossa, jolle annettiin painoarvioksi 3200g. Tosin mä oon ihan varma että se on aivan alakanttiin ja sieltä tulee kuitenkin joku 3700g ja 50cm pitkä pötkö!:hungover: Itsekkin ollut aika messevä pötkylä kun n. 4kg painanut..Kiva työ lähteä puristamaan jotain jättiläistä tällaisena 163 senttisenä:banghead:
 
Meillä on menty kuulemma -1 käyrällä ja poika tulossa, jolle annettiin painoarvioksi 3200g. Tosin mä oon ihan varma että se on aivan alakanttiin ja sieltä tulee kuitenkin joku 3700g ja 50cm pitkä pötkö!:hungover: Itsekkin ollut aika messevä pötkylä kun n. 4kg painanut..Kiva työ lähteä puristamaan jotain jättiläistä tällaisena 163 senttisenä:banghead:

Onneksi se ei oo se oma pituus vaan lantion tilavuus mikä ratkaisee. :happy: Ja mulle sanottiin ekaa odottaessa että jos ite ollut iso syntyessään niin yleensä kroppa sitten myös on valmis synnyttämään isomman lapsen.
 
Meillä on menty kuulemma -1 käyrällä ja poika tulossa, jolle annettiin painoarvioksi 3200g. Tosin mä oon ihan varma että se on aivan alakanttiin ja sieltä tulee kuitenkin joku 3700g ja 50cm pitkä pötkö!:hungover: Itsekkin ollut aika messevä pötkylä kun n. 4kg painanut..Kiva työ lähteä puristamaan jotain jättiläistä tällaisena 163 senttisenä:banghead:

Mä en ole paljoa pidempi 167cm ja meillä esikoinen oli syntyessään 53cm ja 3700g ja risat ja vielä luomuna, eikä ollut niin vaikeeta kun kuvittelisi :) samaa mieltä dustiksen kanssa että kyllä se oma lantio mikä määrittää :)
 
Kiitos lohdullisista sanoista:shy: Pelottaa aivan kamalasti minkälainen pötkö sieltä pitäisi mahtua vaikka lantio onkin kyllä todella leveä:eek: Kovasti toivoisin myös että pystyisi olemaan paljon kyykky ja pystyasennossa että olisi vielä enemmän tilaa tulla ulos..Mitenköhän se mahtaa onnistua puutuneilla jaloilla?o_O Pelottava ajatus kun ei ollenkaan voi kuvitella sitä mitä tuleman pitää!
 
Takaisin
Top