Minkä makuista sokerirasituksen glukoosijuoma oli?

Miltä glukoosijuoma maistui?

  • Colalta

    Äänet: 3 7.5%
  • Vadelmalta

    Äänet: 28 70.0%
  • Sitruunalta

    Äänet: 11 27.5%
  • Joku muu, mikä?

    Äänet: 3 7.5%

  • Kaikki äänestäjät
    40

Bella Swan

Moderaattori
Staff member
Administrator
Maalisäidit 2020
Miltä sokerirasituksessa käytetty glukoosijuoma maistui? Olisiko joku muu maku mennyt paremmin alas?

Itse olen aina saanut kylmää colanmakuista juomaa. Ihan hyvin on mennyt alas, vaikka puistattaa joka kerta.
 
Vadelma kylmänä oli ihan ok. Ihan kuin olis juonnut tosi makeeta vadelmalikööriä (mutta ilman sitä viinaa). Toi määrä just meni alas, lopussa vähän tökki :sour:
 
Ekassa raskaudessa oli just tuota colan maksusta ja väristä oli jopa hyvää ja oisin voinut jopa juoda lisää. Tokassa raskaudessa oli kirkasta litkua todella sokerin makuista ei yllämainuttujen makuja vastaavaa. Sokerilta maistui.
 
Mulla oli Spriten makusta. Maussa ei mitään vikaa, mutta polttihan se suuta. Ja määrä oli niin iso, että ei voinut juoda vaan nopsaan kerralla :hilarious:

Työkaverit nauroi mulle kun tuon rasituksen jälkeen töihin tyytyväisenä jäätelöä ja suklaata syöden, että ei tainnut olla paha kokemus :hilarious: ei kai se sokerikiintiö nyt täyteen tule mistään pari-kolme tuntia sitten juodusta litkusta :angelic:
 
Esikoisen aikaan oli kirkasta sokerilientä, maistui ihan kuin olisin juonut pirtua sokeriliemessä ilman viinaa. Toisen kohdalla ällö vadelmalitku, en koskaan enää juo vadelmanmakuista funlightia.
 
En oikein muista mitä ekassa raskaudessa oli, ehkä kolaa. Ei ollut niin paha kuin pelkäsin. Mutta nyt tokalla kerralla oli sitruunaa ja voi ällö! En muutenkaan pidä sitruunasta oikein missään. Kysyttiin vielä olenko sitrukselle allerginen, ensi kerralla (jos sellainen vielä tulee) pitää varmaan valehdella...
 
Sitruunan makuista ja ihan hyvin meni alas vaikka olikin lämmintä ja melko makeeta..
 
Mulla oli vadelman, tai tarkemmin ehkä sekamehun, makuista kirkasta litkua. Eikä ollu niin pahaa, kuin olin odottanu.
 
No vadelman makuista sain ja vieläkin on ällöttävä ja etova olo, vaikka kohta on puolitoista tuntia aloituksesta :yuck: Join sen oikein nopeesti pois alta. En millään haluaisi vielä uudestaan kokea tuota. Ihan luonnoton toi sokerimäärä. Oi miksi? :wtf: Tekisi mieli vaan oksentaa ja käydä maaten vesipullon kanssa.
 
No vadelman makuista sain ja vieläkin on ällöttävä ja etova olo, vaikka kohta on puolitoista tuntia aloituksesta :yuck: Join sen oikein nopeesti pois alta. En millään haluaisi vielä uudestaan kokea tuota. Ihan luonnoton toi sokerimäärä. Oi miksi? :wtf: Tekisi mieli vaan oksentaa ja käydä maaten vesipullon kanssa.

Mulla edellisestä hörpystä reilut 11v ja edelleen puistattaa. Ei niinkään itse juoma, vaan juurikin se olo sen jälkeen. :whacky011
 
Mulla edellisestä hörpystä reilut 11v ja edelleen puistattaa. Ei niinkään itse juoma, vaan juurikin se olo sen jälkeen. :whacky011

Sanopa muuta :wink No, jos optimistisesti ajatellaan, niin voi tuo myöhemmillä raskausviikoilla uudelleen tehtävä sokerirasitus olla mun osalta viimeinen ikinä. Jos siis tulos on normaali ja pysyn normaalipainoisena mahdollisten raskauksien välissä :rolleyes:
 
Sitruunalta maistui, ja oli kuivaa kuin mikä! Hirveä sahara oli suussa muutenkin, kun piti olla syömättä ja juomatta, niin sitten se juoma vielä tuntui kuivattavan lisää :yuck: Mutta ei se silti niin paha ollut, ei ainakaan ollut ällömakeaa se juoma.
 
Meillä oli vadelmaa. Sama se miltä maistuu, menee alas ihan hyvin mut se olo sen jälkeen on karmea. Parin viikon päästä uudestaan sokerirasitukseen. :grumpy:
 
On kyllä jännä tuo miten toisille tulee huono olo ja muille ei. Mulle tuli vähän heikko olo, mutta ei suinkaan tosta juomasta vaan siitä syömättömyydestä. Mutta enemmän mua haittasi se huonolla, liian korkealla tuolilla istuminen, kun muutenkin selkä ja nivuset rikki. Huijasinkin sitten, että on huono olo, että pääsin pötkötteleen päivystyksen puolelle vikaksi tunniksi :hilarious:
 
Ihan hyvää vadelmanmakuista oli. Hieman se makeus meinasi tökkiä. Janoon meni ja oli onneksi jääkaappi kylmää.
 
Ai kauheeta, muistin juuri että se koitos pitää kokea uudestaan :yuck: Mutta niin, vadelman makuista oli ainakin viime keralla. Yllättävän vaikeeta oli saada menemään viimeiset huikat. Sitä odotellessa...
 
Takaisin
Top