Minkä kokoisia perheitä suvussasi ja lähipiirissäsi on?

Bella Swan

Moderaattori
Staff member
Administrator
Maalisäidit 2020
Minkä kokoisia perheitä suvussasi ja lähipiirissäsi on? Montako lasta näissä perheissä on?
 
Suvussa on perheitä 1-5 lasta, ystäväpiiristä löytyy perheitä pääasiassa 1-3 lasta.
 
Isällä on kaksi sisarusta, äitillä yksi. Näillä kaikilla on kaksi lasta per sisarus, eli meitä serkuksia on kaksittain kun mullakin on yks sisko. Siskolla on kolme lasta ja mä oon saamassa yhden niin tasaantuu jako tässä oksassa sukua :happy:.

Kavereilla on suurimmalla osalla kahta lasta. Muutama kolmenlapsen perhe ja kahdella on neljä. Muutamalla ei ole lapsia, yhdestä tiedän etteivät saa ja muista en tiedä miten heillä. Eikä se kuulukaan mulle.

Työkavereista suurimmalla osalla on kans kaksi, yhdellä kolme ja yhdellä taitaa olla viisi. Muutama vielä niin nuoria ettei oo ehtineet. Kaikki paitsi yksi on parisuhteissa, eli yksi on viikonloppuisänä. Vähän jännittää miten tieto omasta odotuksesta otetaan, tulee oleen kyllä yllätys, toivottavasti ei järkytys :nailbiting:.
 
Mies ja minä 3 lapsisesta perheestä.
Kavereilla ja sukulaisilla 1-2 lasta jos niitä on, kaikilla omien sanojen mukaan lapsiluku täynnä. Paljon on pitkään yhdessä olleita (ainakin toistaiseksi) vela pareja.
Tulee varmaan kaikille sitten joskus raskaus järkytyksenä, kun 4. yritetään.
 
Olen ainoa lapsi, samoin äitini, isälläni on kaksi veljeä joilla 2 lasta kummallakin, toisella myös 2 bonuslasta. Pieni suku siis. Yhdelläkään serkullani ei ole lapsia.

Miehellä on kaksi siskoa, joilla 2 ja 6 lasta. Meidän lasten ainoat serkut on siis miehen puolelta.

Kaveripiirissä lapsellisilla on 1-2 lasta, monilla ei yhtään vaikka aletaan olla jo lähempänä 40 kuin 30 vuotta. Yhdelle kaverille on kolmas lapsi tulossa.
 
Muokattu viimeksi:
Minulla on yksi pikkuveli, omien vanhempien perheissä oli 2-4 lasta. Muulla suvulla (serkut) on 0-3 lasta. Myös kavereillani on 0-1 lasta. Osa lapsettomista ei ole halunnut lapsia ja osa ei ole löytänyt sopivaa puolisoa.
 
Minulla on kaksi siskopuolta. Miehellä yksi velipuoli ja kaksi veljeä. Äidilläni on yksi veli, isällä kuusi sisarusta. Siskollani on kolme lasta, miehen veljellä kaksi. Vanhempieni sisaruksilla 1-3 lasta jokaisella. Harmittaa kyllä kun olen huomattavasti serkusparven nuorin.

Kaveripiirissä on suurin osa lapsettomia tai on yksi lapsi.
 
Oma sukuni ei ole kovin sikiävää sorttia, lapsia perheissä 1-3. Tai 0.
Ukkoni puolella taas ollaan selkeästi tykätty peiton heiluttamisesta, koska joka perheessä lapsia 3-7 :hilarious:
 
Suvussa lapsia on useimmissa perheissä 3-5. Tuttavilla ja kavereilla on lapsia 1-2 jos on. Isompi osa on lapsettomia pariskuntia tai sinkkuja. Jos heidän kanssa on ollut lapsista puhetta niin kanta on ollut, että eivät halua lapsia.
 
Takaisin
Top