Minkä kokoinen vauvasi on nyt?

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Vargynja
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Nt-ultrassa viisi päivää sitten 4,8 cm! Uskomattomanta, kun ajattelee, että hän on saanut alkunsa vain 10 viikkoa sitten parista solusta, joita ei silmin näe.

Nuo hedelmä- ja marjajutut ovat aiemmin saaneet minut hämilleen. Mansikan kokoinen? Minä olen nuoruudessa ollut monta kesää mansikkamaalla töissä ja voin kertoa, että mansikoita on aika monen kokoisia. 👀 aloin eilen kotona tämän ketjun innoittamana katsella asioita, joiden pituus olisi noin 5 cm. Aika vähän löytyi. Että ei noita helppo ole ollut keksiä tuohon artikkeliin. 😅

Nuo hedelmä- ja marjajutut ovat aiemmin saaneet minut hämilleen. Mansikan kokoinen? Minä olen nuoruudessa ollut monta kesää mansikkamaalla töissä ja voin kertoa, että mansikoita on aika monen kokoisia. 👀 aloin eilen kotona tämän ketjun innoittamana katsella asioita, joiden pituus olisi noin 5 cm. Aika vähän löytyi. Että ei noita helppo ole ollut keksiä tuohon artikkeliin. 😅
Mun mielestä noi tietokoneen näytöt on tossa artikkelissa ihan parhaita. Kuvittelen vaan semmosen vatsaan sisälle eli että miltä näyttäis kun kulmat törröttää ihon alla🤣

Takaisin