Minkä kokoinen lapsesi on?

6+0 eli hamahelmi. :D Flo sovellus sanoo, että nyt ois jo mustikan kokonen. Mahan koosta päätellen vois luulla, että ois jo ainaki appelsiinin kokonen. :D
 
Kun odotin ensimmäistäni, askartelin joka viikko post it -tarrasta sikiön kokoisen ja muotoisen hahmon läppärini kulmaa koristamaan. Kaikki oli niin uutta ja jännää, ja askartelu teki raskaudesta silloin vähän konkreettisempaa.
 
Kai kohta on jo seesaminsiemenen kokoinen :joyful: tänään 4+6
 
Mulla on alkanut tulla oireita nyt sen verran, että ajateltiin jo kertoa lapsille. Onhan vielä varhaista, mutta parempi näin ettei paljastu muuta kautta. Niinpä annoimme avattavaksi koristepääsiäismunan, jonka sisältä löytyi hamahelmi. "Miten voi olla näin pieni", esikoinen ihmetteli. Tätäpä onkin sitten mukava yhdessä seurailla viikko viikolta, kuinka paljon kasvaa. :happy:
 
Mä jotenkin ymmärrän että jenkkisovellukset puhuu tuosta mustikasta, mutta jos ajattelee että 9-14mm niin se on kyllä jo aika mojova pensasmustikka eikä kyllä näin ollen lähellekään sitä mustikkaa joka mulla tulee mieleen!

Jostain luin et tällä viikolla päästään kidney-papuun...
 
8+0 mennään ja 15-22mm sanoo vauvakirjani. Eli olisko koko about viinirypäle? Vatsan koko kyllä ehdottaa että pikkuinen olisi vähintään jo mandariinin kokoinen.
 
Mä jotenkin ymmärrän että jenkkisovellukset puhuu tuosta mustikasta, mutta jos ajattelee että 9-14mm niin se on kyllä jo aika mojova pensasmustikka eikä kyllä näin ollen lähellekään sitä mustikkaa joka mulla tulee mieleen!

Jostain luin et tällä viikolla päästään kidney-papuun...

Joo mulla flo sanoo nyt, että ois kidneypavun kokonen. Rv7+1 nyt.
 
Mä jotenkin ymmärrän että jenkkisovellukset puhuu tuosta mustikasta, mutta jos ajattelee että 9-14mm niin se on kyllä jo aika mojova pensasmustikka eikä kyllä näin ollen lähellekään sitä mustikkaa joka mulla tulee mieleen!

Jostain luin et tällä viikolla päästään kidney-papuun...
Mitä, kyllä meillä täälläpäin on ainaki luumun kokosia mustikoita, niin isoja ettei suuhun meinaa mahtua! :wink
 
Hamahelmi :D

Mies kyselee viikon välein, et minkä kokonen mini siellä ny on. Kai hää konkretisoi itelleen tätä odotusta niin :)
 
Takaisin
Top