Minkä elokuvan näit viimeksi?

Bella Swan

Moderaattori
Staff member
Administrator
Maalisäidit 2020
Minkä elokuvan katsoit?

Tänään meillä katsottiin Petteri Kaniini, ihan kelpo elokuva :)
 
Oltiin esikoisen kanssa katsoos lauantaina risto räppääjä ja pullistelija, ihan hauska, lapsi ainakin tykkäs :)
 
Esikoisen kanssa kävin reilu viikko sitten katsomassa Näin koulutat lohikäärmeesi 3:sen. Oli ihan viihdyttävä. :) Viikonloppuna katsoin puolella silmällä sekä Brokeback Mountainia että The Shawshank Redemptionia. Molemmat olen nähnyt monta kertaa, joten en ihan silmä kovana tuijottanut, vaikka hyviä leffoja ovatkin molemmat.
 
Miehen kanssa käytiin ihan leffassa katsomassa Bumblebee noin kuukausi taaksepäin. Kotona jaksan hirveän huonosti iltasin mitään katsoa, edes sarjoja.
 
Juice-elokuvan. Oli hyvä, mutta loppui ihan kesken. Kotona ei tule katsottua elokuvia, kun lapsen kanssa ei voi keskittyä.
 
Lojuin juuri sohvalla kevyet 5h ja katsoin Netflixistä pari Transformersia putkee . Koska käytiin sillon viime kuussa katsomassa se Bumblebee, niin iski pieni "Transformerskipinä" valitettavasti Netflixissä ei ollut enempää.. eikä mulla kyllä olisi ollut enempää aikaakaan :hilarious:
 
Lojuin juuri sohvalla kevyet 5h ja katsoin Netflixistä pari Transformersia putkee . Koska käytiin sillon viime kuussa katsomassa se Bumblebee, niin iski pieni "Transformerskipinä" valitettavasti Netflixissä ei ollut enempää.. eikä mulla kyllä olisi ollut enempää aikaakaan :hilarious:
Transformessit on kyllä hyviä vaikken yleensä mistää scifi/fantasia tms.leffoista tykkääkään! Nää yleensä silti kaikki nähtävä, oliko bumblebee hyvä?
 
Transformessit on kyllä hyviä vaikken yleensä mistää scifi/fantasia tms.leffoista tykkääkään! Nää yleensä silti kaikki nähtävä, oliko bumblebee hyvä?

Kyllä mä ainakin tykkäsin. Oli hauska ja hyvin toteutettu "kasarimaailma" leffassa.
 
Miehen kaa vuokrattiin tänään tag- kiinni jäit, oli ihan hauska, hyviä näyttelijöitä mukana!
 
Oltiin esikoisen kanssa katsoos lauantaina risto räppääjä ja pullistelija, ihan hauska, lapsi ainakin tykkäs :)

Ihan mielenkiinnosta, miten ootte päässy ennen ensi iltaa kattoo tään?

Lasten kans eilen Risto Räppääjä ja pullistelija :)
 
Eilen katsottiin isojen kanssa Ihmeotukset ja niiden olinpaikat. Esikoinen tykkää kovasti Pottereista, ja itsekin, niin tämä oli hyvää jatkoa sarjalle :)
 
A star is born, niin ihana ihana, yks parhaista leffoista minkä nähnyt! :Heartred Samalla romanttinen mutta niin surullinenkin, Cooper ja gaga olivat loistavia!
 
Takaisin
Top