Pilkki24 Foorumin legenda 1 touko 2025 #181 Minäkin pidän metallimusiikista. Minä pidän poliittisista keskusteluista.
Myskimalva Kunnioitettu kommentaattori Tammikuiset 2025 3 touko 2025 #182 Minä taas en pidä poliittisista keskusteluista. Minä pidän kirjojen ääneen lukemisesta.
Pilkki24 Foorumin legenda 3 touko 2025 #183 Minäkin pidän kirjojen lukemisesta ääneen. Minä pidän laitteiden korjaamisesta.
Myskimalva Kunnioitettu kommentaattori Tammikuiset 2025 3 touko 2025 #184 Minä taas en pidä laitteiden korjaamisesta, en jotenkin osaa sellaista yhtään (enkä sitten ole voinut harjoitellakaan ) Minä pidän trampoliinilla hyppimisestä.
Minä taas en pidä laitteiden korjaamisesta, en jotenkin osaa sellaista yhtään (enkä sitten ole voinut harjoitellakaan ) Minä pidän trampoliinilla hyppimisestä.
Pilkki24 Foorumin legenda 3 touko 2025 #185 Minäkin pidän trampoliinilla hyppimisestä (mutta en enää uskalla tehdä mitään temppuja ) Minä pidän koirista.
Minäkin pidän trampoliinilla hyppimisestä (mutta en enää uskalla tehdä mitään temppuja ) Minä pidän koirista.
Myskimalva Kunnioitettu kommentaattori Tammikuiset 2025 3 touko 2025 #186 Minäkin pidän koirista. Minä pidän junalla matkustamisesta.
Hailey Puuhakas puhuja Toukokuiset 2023 3 touko 2025 #187 Minäkin pidän junalla matkustamisesta. Minä pidän true crime podcasteista ja dokumenteista.
Pilkki24 Foorumin legenda 3 touko 2025 #188 Minäkin pidän true crimesta. Minä pidän auringonpaisteesta.
Myskimalva Kunnioitettu kommentaattori Tammikuiset 2025 3 touko 2025 #189 Minäkin pidän auringonpaisteesta. Minä pidän hikiliikunnasta.
Pilkki24 Foorumin legenda 3 touko 2025 #190 Minäkin pidän hikiliikunnasta. Minä pidän mausteisesta ruoasta.
syllogismi Asioista perillä oleva Elokuiset 2025 3 touko 2025 #191 Minäkin pidän mausteisesta ruoasta… tiettyyn pisteeseen asti Minä pidän tavaroiden järjestelystä.
Pilkki24 Foorumin legenda 3 touko 2025 #192 Minä en pidä tavaroiden järjestelystä. Minä pidän puhumisesta.
Myskimalva Kunnioitettu kommentaattori Tammikuiset 2025 4 touko 2025 #193 Minäkin pidän puhumisesta. Minä pidän autolla ajamisesta.
Pilkki24 Foorumin legenda 4 touko 2025 #194 Minä pidän autolla ajamisesta, kun liikenteessä ei ole talipäitä. Minä pidän tästä keskustelupalstasta.
Minä pidän autolla ajamisesta, kun liikenteessä ei ole talipäitä. Minä pidän tästä keskustelupalstasta.
syllogismi Asioista perillä oleva Elokuiset 2025 4 touko 2025 #195 Minäkin pidän tästä keskustelupalstasta Minä pidän näistä enemmän tai vähemmän urpoista ajantappoketjuista!
Minäkin pidän tästä keskustelupalstasta Minä pidän näistä enemmän tai vähemmän urpoista ajantappoketjuista!
Pilkki24 Foorumin legenda 4 touko 2025 #196 Minäkin pidän näistä. (Aika monta viestiä olisi masokistina tullut kirjoitettua jos en pitäisi ) Minä pidän ghd-suoristusraudasta.
Minäkin pidän näistä. (Aika monta viestiä olisi masokistina tullut kirjoitettua jos en pitäisi ) Minä pidän ghd-suoristusraudasta.