Itselläni oli sellainen jännä tunne, "selittämätön", kylmiä ja kuumia aaltoja, liikutuksia ja raivoa ennen testiä. Ravasin myös pissalla 4 päivää ennen testin tekemistä ja sitähän jatkui pitkälle raskauden ajan.
Eniten ihmetytti outo olo selässä, alamahalla ja rinnoissa.
Mahaa pisteli, tuikki jännästi ajoittain. Tosi pieniä "pistoksia". Luulin kuvittelevani kaiken, mutta samaan aikaan olin 99 % varma, että olen raskaana. Tein testin varuiksi 2-3 pv:ää sen jälkeen kun kuukautisten olisi pitänyt alkaa.
Maha myös turposi jo viikko ennen testin tekemistä - en saanut korkeavyötäröisiä housuja kiinni, mutta laskin sen joulukinkun syyksi silloin.
No, nykyään:
Raskausepäily tuli kun mahaan tuli TAAS selittämättömän outo tunne. Pientä painoa, pistelyä, liikutuksia, olen valmis jättämään jokaisesta riidasta miehen, jota tapailen tällä hetkellä.
Lapseni on nyt hieman yli 2 v ja olen vannonut, että teen seuraavaksi lapsia sitten, JOS joskus saan tilaisuuden opiskella hyväpalkkaisemman ammatin kuin nykyiseni.
Ja naurettava asia, herkät - älkää lukeko: Vaikka olen 23 v, minulla on suonikohjut yläreiteen asti, kun kuukautiset lähestyvät suonikohjuja tulee vielä ylemmäs.. tuonne yhteen paikkaan ;-D Nyt niitä ei ole näkynyt?
Ruokahalu on kateissa hieman, PMS-finnit pongasin kyllä, mutta nyt naamassa ei ainuttakaan? En sitten tiedä.
Huomenna, tai toisen kalenterin mukaan jo tänään kuukautisten olisi pitänyt alkaa?
Ei näy, ei kuulu.
Ainiin, ja seksihimot - huh. Seksihimot ovat taivaissa, niinkuin silloin kun odotin lasta. Seksi tuntuu niiiin hyvältä.
Olen myös samaan aikaan tosi tyyni, samaan aikaan voisin raivostua MISTÄ TAHANSA - eli mielialanvaihteluita on :) (Ja juuri äsken taas tuikkasi mahaan, hhhhhuuuii!).
Tajusin myös, etten ole pystynyt nukkumaan 5 päivään kylkiasennossa, koska tulee huono olo jotenkin (tämä oli samaa viimeksi, nukuin KOKO raskauden alusta asti selälläni...).. HHHMMMMM.
Huomenna testiä hakemaan..................
Kuulostat iha minulta itseltä :D ikää saman verran ja tunbteet heittelee laidasta laitaan :)
Minulla on 5.vuotias poika, jok aoli minulle aikoinaan "pieni" yllätys, olin jo rv 19 kun tein testin :) vaikka olen hoikka/normaalikokoinen sitä en itse huomannut, muut huomasivat, söin niin paljon että turposin päästä varpaisiin niin en itse mahaa erottanut. :d oli se kamalaa olla kuin valas.. :d no eniseis, kun testin tein, siihen tuli haalea viiba, viikkoja tosiaan 19 :O
Tein eilen aamulla testin, odotusaika oli 5min jotta tulos näkyy, no en kerennyt kelloa kyttäämään, testin hetin kaapin perälle kiireessää, jossain kohti katsoin, nega (ja pettymys).. päivällä kun tulin kotio huvikseni katsoin testiä, siinä oli haamu :O tuo testi jolla tein (en muista nimeä) luin muiden kokemuksia siitä, monet sanoivat että tekee "huvikseen haamuja" joten...? no hieman siinä sitten aloin uskomaan että nonni, jos tää on sit sitä itteensä :P
en malttanut olla menemättä ostaan uutta testiä, joten kaappasin pojan mukaan ja ryntäsin apteekkiin.
Ostin 2kpl apteekin omaa testiä, eilen illalla sitten vielä tein yhden, johon ilmestyi haamujen haamu.. ajattelin että se vaa on joku häiriö, viivanpaikka tms, vertasin sitä tekemättömään testiin valoa vasten niin ei puhtaassa testissä mitää viivoja näkyny, joten taas aloin uskomaan että olen raskaana.. Aamulla teen toisen..
nyt olis siis menkat viis päivää myöhässä ja haamu tuli aamulla, ehkä hitusen selkeempi kuin illalla.. nyt on ajatukset ihan sekasin kun luin niin paljon muiden haamujuttuja yms..
toivoa ehkä antaakin se, että olen lähiaikoina niiin monet apteekin omat testit testannu, ja niihin ei oo mitään haamuja tullut, vaikka kuinka kyttäis.. nyt on.. :)?
Joo anteeks pälätän ja pälätän, mutta kivaahan tää on "keskustella" muiden kaa <:
Mites sulla kävi, ootko testin tehnyt? kui kävi?