Milloin viimeksi ostit jotain itsellesi?

Vargynja

Admin
Staff member
Administrator
Helmikuiset 2021
Lapselle tulee ostettua milloin mitäkin, vähintään vaatteita kun vanhat jää pieniksi. Mutta milloin viimeksi ostit jotain itsellesi ja mitä ostit?

Itse taisin ostaa viimeksi kuunvaihteessa hiuspannan myös itselleni. (Ei, en oikeasti muista milloin ostin sen, lunttasin mitä ostit viimeksi -ketjusta. :grin )
 
Ostin veronpalautuksista vähän itselleni uusia paitoja. Olen pienentynyt takaisin omaksi itsekseni imetyksen lopettamisen jälkeen, joten vanhat olivat hirmuisia telttoja. Housuja vielä tarvitsisin, jos olisi rahaa ostaa. Niitä ei ole vielä yhtiäkään sopivia. Samoin syyskengät. Ehkä ensi vuonna!
 
Itse asiassa viime aikoina olen ostellut vähän liikaakin itselleni, nimittäin harrastusvälineitä. :rolleyes: Ihan viimeisimpinä uuden urheilukellon ja kengät polkujuoksuun. Otan ehkä vähän takaisin sitä että usean vuoden ajan ostelin lähes pelkästään lapsille...
 
Ja taas ostin itselleni! Tällä kertaa työvaatteita. Sain nimittäin työn, jota ei voi tehdä pelkästään etänä, joten piti hommata vaatteita, joissa kehtaa esiintyä toimistolla. :D
 
Vaatteita tarvis kyllä ostaa itselle useammin, tuntuu et aina hankkii vaan lapsille. Mut viimeksi ostin itselleni uuden sesonki muumimukin!
 
Itselleni on tullut kyllä nyt ostettua aika vähän mitään kun hankkii kaikkea vaan tulee vauvaa varten. Viikko sitten ostin itelleni paristo käyttösen sheiverin :grin Vihaan säärien höyläämistä ja siltä ne aina näyttääki:grin
 
Takaisin
Top