milloin vauva kääntyy pääalaspäin?

kattili

Sanaisen arkkunsa ammentaja
Elikkäs millä viikolla teillä on vauva kääntynyt pääalaspäin kohdussa? täällä ensimmäinen tulossa ja en oikein osaa tulkita massuani. nyt viikon verran tuntunut potkut oikealla puolella ylhäällä kylkiluiden luona, alamahassa ei oikeastaan tunnu kuin paineen tuntua välillä, ei siis potkuja. tarkoittaakohan tämä et vaavi on kääntynyt? vai kuvittelenko vaan :) ja voikohan se näin aikasin vielä ees kääntyä. ens pe aika äplk ultraan kun sf-mitta menee ihan omia käyriään, en malttaisi odottaa sinne asti :)
 
Mie kävin synnäril toissapäivänä ja sano että pyörii viel ympäriinsä miten sattuu, eli ei viel laskeudu. olen tismalleen samassa vaiheessa kun siekin. :)
 
Mullakin liikkeet tuntuu ihan joka puolella joten kaipa poitsu kieppuu masussa vielä miten sattuu. Rakenneultrassa kyllä oli nätistä pää alaspäin [;)].
 
Täällä kaveri on ollu aikalailla koko raskausajan raivotarjonnassa[:D] välillä tuntuu kyllä että käväsee pikkasen vinottain,potkuista päätellen ainaskin [:D] vaan aina on kiltistä pää alaspäin kun ultrataan,ja niitä on ollu melko usein,kun lääkäri haluaa seurata suppareiden takia vähän useammin[:D][:D]
 
Meillä kans on vaavi ollu aina ultrassa käydessä raivotarjonnassa ja keskiviikkona kun illalla käytiin kipeiden suppareiden takia synnytysvastaanotolla tarkistaa tilanne niin lääkäri sanoi et vauvan pää on painunu jo tosi alas et ei meinannu saada otettua päästä mittoja..ei kuitenkaan haitannu kun kohdunsuu turvallisesti kiinteä ja kiinni [:)]
 
Mulla on ollut molemmissa ultrissa raivotarjonnassa. Viimeksi viime viikolla lääkäri kokeili vatsan päältä ja totesi vauvan olevan raivotarjonnassa. Ei ole kääntynyt koko odotusaikana toisinpäin. Joka kerta neuvolassa mun terkkari on tuntenut että vauvan pää on tukevasti lantiossa kiinni ja ei ole uskonut sen kääntyvän enään ennen synnytystä. Mutta voihan vauva siis kääntyä vielä melko pitkään,mun lääkäri sanoi että viikkoon 36-37 asti.
 
Täälä kans potkut tuntuu ihan jokapuolella mahaa, mutta nyt neuvolassa 23.3, rv 26+2; sanottiin, että vauva on nyt kääntynyt pää alaspäin[: mutta eilenkin poika teki kuperkeikkoja, ettei taas tiedä kuinka päin on :D Vielä kun on paljon tilaa liikkua :)
 
Takaisin
Top