Milloin teit ekan plussatestin?

12.6 oli dpo 14 ja menkat muutaman päivän myöhässä niin tein testin ja jännitettiin miehen kanssa sitä yhdessä aamu seitsemältä ja plussahan sieltä tuli 🥰
 
Tein ensimmäisen raskaustestin oletettujen kuukautisten alkamispäivänä kp 29/29. Clearbluen Digitaalisen joka näytti raskaana 1-2 viikkoa. ❤️
 
Vasta kp42 tein testin 🙈 Taustalla epäsäännöllisä ja pitkiä kiertoja joten ei tullut testattua aiemmin, kun ei aktiivisesti yritetty. Kaksi viivaa näkyi heti. Piti sitten vielä hakea digitaalinen, ja siihen tuli suoraan 3+ viikkoa.
 
Mulla on kellontarkat menkat, joten tein ensimmäisen testin dpo 15 heti aamusta, kun ne eivät olleet alkaneetkaan. Viiva oli sen verran hailakka, että piti tehdä vielä digitaalinen, jotta pystyi sisäistämään asian.
 
Eilen, dpo 18. Oli kyllä niin selkeät, itelleni tutut oireet (menkat ainakin 4 pv myöhässä, öisiä vessakäyntejä ja öinen leposyke noussut yli kymmennellä) että en ois uskonut jos ois ollut negatiivinen. 😅 Oltiin alkuviikko reissussa niin siksi testattiin vasta eilen.
 
Mä tein 14.6, kun pari päivää myöhässä, kaksi viivaa! Meis odotti lentokonetta takaisinpäin työmatkalla, en malttanut odottaa että tulee kotiin, soitin ja kerroin heti, sai iloita koko kotimatkan 😁
 
Tein testin kaksi päivää kuukautisten oletetun alkamispäivän jälkeen. 9.6 selkeä plussa, ei niin vahva kuin kontrolliviiva mutta selkeä plussa. 6 päivää myöhemmin testiviiva vahvempi. Tästä vielä muutamia päiviä myöhemmin varmistin asiaa clearbluen digintestin kanssa ja näyttöön tuli raskaana 3+.
Tämän jälkeen lopetin testaamisen. Sain jonkinlaisen varmistuksen tuosta digistä, että hormonit ovat ainakin noususuunnassa, vaikka pelko uudesta km kulki päivittäin mukana. En voinut olla tarkistamatta paperia vessakäynnin jälkeen 😟 melko stressaavaa aikaa oli, mutta nyt vähän luottavaisemmin mielin jo.
 
30 päivää edellisten kuukautisten alkamisesta ja 11 päivää tikutetusta ovulaatiosta. Oli raskaustesti, joka näyttää jo 6 päivää ennen kuukautisten alkamista. Mun menkkakierto ollu aina epäsäännöllinen.
 
Takaisin
Top