Milloin teit ekan plussatestin?

Helpsuli

Sukkela juttelija
Helmikuiset 2023
Tosiaan, otsikossa kysymys. Itse nyt kuumeilen, kuinka nopeasti voisi näkyä mahdollinen plussa testeissä. Varsinkin kun ovulaatiosta ei ole mitään tarkkaa tietoa. :Grimacing Face: En oo koskaan ollu kovin kärsivällinen odottelija :tears::tears:
 
Mä sain YA:n testiin haamun 23.5, kp oli silloin 27/28-29 ja dpo11-12. Kuitenkin tarkka hedelmöittymispäivä on vähän epäselvä, koska seksiä oli päällekkäisten työreissujen takia päivää ennen positiivista ovulaatiotestiä, ja kaksi päivää positiivisen ovulaatiotestin jälkeen. 24.5 tein digitaalisen testin joka antoi viikoiksi 2-3, mutta ilmeisesti nuo viikot ei ole ihan suuntaa antavia.

Sori, tää oli nyt tosi sekava sepustus 😅 toivottavasti jotain iloa. Mä koitin malttaa mieleni ja olla testailematta tuota aikaisemmin, koska pelkäsin että saisin positiivisen esim kemiallisen raskauden takia ja sitten harmittaisi.
 
Mä sain YA:n testiin haamun 23.5, kp oli silloin 27/28-29 ja dpo11-12. Kuitenkin tarkka hedelmöittymispäivä on vähän epäselvä, koska seksiä oli päällekkäisten työreissujen takia päivää ennen positiivista ovulaatiotestiä, ja kaksi päivää positiivisen ovulaatiotestin jälkeen. 24.5 tein digitaalisen testin joka antoi viikoiksi 2-3, mutta ilmeisesti nuo viikot ei ole ihan suuntaa antavia.

Sori, tää oli nyt tosi sekava sepustus 😅 toivottavasti jotain iloa. Mä koitin malttaa mieleni ja olla testailematta tuota aikaisemmin, koska pelkäsin että saisin positiivisen esim kemiallisen raskauden takia ja sitten harmittaisi.
Mä yritän kanssa, vaikka eipä tässä oo vielä muuta oiretta kun nännien arkuus, joka mulla kyllä normaalistikin ennen menkkoja. 😂 yritän vaan niin malttaa mieleni, koska en myöskään halua noita kemiallisia hoksata itse kun niiin kovaati toivon plussaa.
 
Koska sulla pitäisi kuukautisten alkaa? Onko siis säännöllinen kierto?
 
Dpo 10 (kp 22/24-25) tuli ekaan testiin ihan haalea haamu, joten testasin samana päivänä vielä toisella testillä ja siihen tuli selvä haalea plussa. Seuraavina päivinä viiva sitten pikkuhiljaa vahvistui ja dpo 14 digiin tuli "raskaana 2-3".
 
Su 12.6. Oli jo kuukautiset sen verran myöhässä että oltiin aika varmoja asiasta, mutta halusin tehdä testin kun oli rauhallinen ja sopiva hetki ja aikaa käsitellä asiaa niin odotin sen kanssa hiukan.
 
Mää testailin ekan kerran dpo 17 ja 2-3 viikkoahan se digi jo näytti sillon:Smiling Face With Open Mouth And Open Eyes: halusin odotella että kiinnittymisvuodosta ois kulunu ainakin muutama päivä, vaikka aiemminkin ois voinu hyvin jo testailla, mutta maltoin odotella
 
Dpo12 testasin ensimmäisen kerran. Yllätyin kuinka vahva plussa silloin tuli jo tikkuun. 🙂
 
Olikohan kp34 kun kuukautisten piti viimeistään alkaa. Eka kierto oli 34 päivää ja toinen 32 niin ajattelin odottaa siihen 34 päivään asti. Plussahan sieltä tuli 🙏🥰
 
Takaisin
Top