Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mä yritän kanssa, vaikka eipä tässä oo vielä muuta oiretta kun nännien arkuus, joka mulla kyllä normaalistikin ennen menkkoja. yritän vaan niin malttaa mieleni, koska en myöskään halua noita kemiallisia hoksata itse kun niiin kovaati toivon plussaa.Mä sain YA:n testiin haamun 23.5, kp oli silloin 27/28-29 ja dpo11-12. Kuitenkin tarkka hedelmöittymispäivä on vähän epäselvä, koska seksiä oli päällekkäisten työreissujen takia päivää ennen positiivista ovulaatiotestiä, ja kaksi päivää positiivisen ovulaatiotestin jälkeen. 24.5 tein digitaalisen testin joka antoi viikoiksi 2-3, mutta ilmeisesti nuo viikot ei ole ihan suuntaa antavia.
Sori, tää oli nyt tosi sekava sepustus toivottavasti jotain iloa. Mä koitin malttaa mieleni ja olla testailematta tuota aikaisemmin, koska pelkäsin että saisin positiivisen esim kemiallisen raskauden takia ja sitten harmittaisi.
Vasta eka kierto ehkäsyn jälkeen, mutta ennen kyllä ollut säännöllinen. Arviolta 10.-11.6. vastaKoska sulla pitäisi kuukautisten alkaa? Onko siis säännöllinen kierto?
Sitten ei ehkä kannata henkeä pidätellä, jos ens viikon loppuun malttaisit odottaaVasta eka kierto ehkäsyn jälkeen, mutta ennen kyllä ollut säännöllinen. Arviolta 10.-11.6. vasta