milloin synnytyksenne alkoi?

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Vieras
Alkavatko supistukset aina yöllä ja menevätkö vedet myös silloin yöllä esim?  Jos jollakin alkanut synnytys vesien menoilla?

Yöllä alkoi (viimeksi). Puolen yön pintaan. Vedet meni vasta synnärillä, kun puhkoivat kalvot.
Mikälie tuossa yön seudussa... Nytkin ennakoiva supistelu alkanut puolen yön pintaan tai viim. aamuyöllä. Enkä yleensä ole ollut edes nukkumassa.

Ei tietenkään ala aina yöllä... Itselläni alkoi aamupäivästä, vatsa oli vain vähän kipeä. Kivut voimistuivat päivän mittaa, ja alkuillasta päätettiin sitten lähteä sairaalaan. Vedet tuli heti kun pääsin sairaalan pihassa autosta ulos.

Mulla alkoi ensimmäisen kanssa päiväunilta herättyäni ilta kuuden aikoihin yhtäkkiä tasasin välein supistelee ja aina voimistuen. Sairaalassa muutaman tunnin päästä puhkottiin kalvot, kun olin jo lähes kokonaan auki. kokonaisuudessa synnytyksen kesto 4,5h.
Toisen kanssa vedet meni aamupäivästä kauppareissulla.
Eli ei kumpikaan yöllä.. Mutta tiiä sitä sitten miksi suurin osa alkaa yöllä.

Ensimmäinen alkoi klo 1 yöllä kun meni lapsivedet, synnytys kesti 21h. Toinen synnytys alkoi pitkän lenkin ja saunan jälkeen supistuksilla klo 19 illalla ja synntys kesti 12h :)

Täällä alko tuleen hiljalleen supistuksia klo 7 aamulla, ja niitä tuli jatkuvasti päivän mittaan aina iltaan ja yöhön asti. Hiljalleen ne kävi kivuliaammiksi, ja yöllä lähdettiin klo 2.35 sairaalalle. Poika syntyi sen päivän puolella klo 11.54.

Mulla meni vedet klo 4.30 aamuyöllä, mutta synnytys käynnistyi vasta seuraavana yönä noin klo 2 ja neito syntyi 9.26.

aamuneljältä meni vedet ja supistuksia odottelin sairaalassa vuorokauden verran ja toisen mokoman ennen kuin neiti syntyi.

Aamukasilta sängystä noustessa meni vedet, supistukset alkoivat iltapäivällä ja neiti syntyi vasta seuraavana  iltapäivänä :)

Takaisin