Milloin saa testata?

Babe

Näppärä viestien naputtelija
Kertokaahan nyt, että milloin voi aikaisintaan tehdä raskaustestin? Mun menkkojen kuuluis alkaa noin 9 päivän päästä, mut en millään malttais odottaa sinne saakka. Testikin odottaa jo kaapissa ☺️
 
Raskaustestin saat toki tehdä ihan koska vain, mutta mahdollinen raskaus siinä näkyy vasta, kun ovulaatiosta olen kulunut noin kaksi viikkoa. Yleensä varminta on tehdä testi vasta, kun kuukautiset ovat jo myöhässä. :)

Tsemppiä piinailuun!
 
Sanoo, ettei sivua löydy... Mutta no, mä ny aattelin testata sitä testiä, meni syteen tai saveen, huomenna kp22. Ovis tuntu aika aikasessa vaiheessa tässä kuussa, en toki merkannu ylös minnekkää. Mennää nyt pari kuukautta tällee ilman eri laskemista, jos ei ala tapahtua, ni sit aattelin alkaa tikuttelee ovista.
 
Terhinaattori koitin sen linkin ihan nettisivuilta kopsata, mutta ei aina voi onnistua. Jos sun oviksesta on 9 päivää tai enemmän niin kyllähän se hyvällä tuurilla voi näkyä :)
 
Se on niin todella yksilöllistä koska raskaus näkyy testeissä! :) järkevintä ja edullisinta on odottaa menkkojen alkuun, mutta jos on allekirjottaneen kaltanen himotestaaja kuluu niitä melkeen joka päivä ovulaatiosta lähtien :happy:
 
Muokattu viimeksi:
Ja se vasta piinaavaa onkin, jos on kierto vielä sekaisin horm.ehkäisyn lopetuksen jäljiltä eikä tiedä yhtään milloin niiden menkkojen pitäisi alkaa. En tikuta ovista niin en tarkkaan pysty siitäkään laskemaan.

Mutta no. Huomenna kp 31 eikä menkoista vieläkään mitään ennakkovaroituksia, joten ehkäpä viitsisi taas testata.

Tsemppiä kaikille :) ja kärsivällisyyttä :angel9
 
Selkee nega oli toi testi, mutta yhtäkkiä muistinki, koska ainaki ovislimat tuli (sattu yhdet juhlat juuri siihen ja mietin vielä tuskissaa, että nyt vielä pitäs keretä miehen kans hommiin :grin ), joten nyt ehkä menossa dpo11..? Vielä mietin testailisko ennen menkkapäiviä vai oottasko vaan rauhassa... :rolleyes:
 
Kiertopäivä 18 ja ovis testi taas nolla eipä varmaan kantsi enää testejä tuhlailla vaan alkaa odottelee tätiä kylään...taas
 
Älä vielä heitä kirvestä kaivoon, mulla tuli o+ vasta kp 22/30 ja nyt menossa rv15+6 :) Tsemppiä yritykseen!
 
Voi kiitos zeni tsemppauksesta. Oon vaan alkanut pelkäämään ettei mulle tuu ovista ollenkaan enkä siis voi myöskään tulla koskaan raskaaksi
 
Voi kiitos zeni tsemppauksesta. Oon vaan alkanut pelkäämään ettei mulle tuu ovista ollenkaan enkä siis voi myöskään tulla koskaan raskaaksi


Mä kans luulin ettei sellasta oo koska en tuntenut pienintäkään kipua vuotojen välissä yritin joskus huvikseni ovista etsiskellä silti vain kaksi lasta maailmassa :) ekan raskauden jälkeen oli hyvin pieniä tuntemuksia mutta toinen sai alkunsa ultran mukaan kun vielä oli vuoto päällä vaikka ovis kivut oli puolessa kierrossa.. Toisen raskauden jälkeen ovis kivut kamalat tikutettua en oo ikinä saanu mutta vielä ei oo kyllä tärppi käynyt :) kaikki on erilaisia :) toivottavasti tärppää :Heartbigred
 
Kiitos Mytty! Päätin nyt kuitenkin säästellä ovis testejä seuraavaan kiertoon. Mulla on nyt parina aamuna ollu ihan järkyttävän oksettava olo, ihan järkky väsymys ja vähän flunssainenkin olo. Mutta eiköhän se täti sieltä taas noin viikon kuluttua änkeä väkisin kylään No ei auta kuin yrittää sit taas ens kuussa uudestaan.
 
Takaisin
Top