Milloin puoliso tunsi liikkeet?

ALKUPERÄINEN: miiuhoo

Piedra niinhän sitä luulisi. Mulla on istukka edessä mutta kovin aikaisin on liikkeet tuntuneet ja 20+2 myös tuntui ja näkyi ulos


sama täällä [:D]
 
 En kyllä muista tarkkaa viikomäärää mutta oisko ollu jotain vk 25. Aikasemminkin tuntu ulospäin, mutta lopetti potkut aina kun ukko laitto käden mahan päälle.
 
Liikkeet tuntui käteen jollain 20+ viikoilla, mutta mies sai kokea nevasta 22+ viikoilla. Syynä se,e ttä aina kun vein mahani miehen luo niin poika lopetti potkimisen, joka kerta[:D][:D][:D]

Nyt on sitten niin päin , että aina kun miheni koittaa masuani niin poika alkaa vimmatusti liikkuttelemaan raajojaaan[:D]
 
Meillä on pari kertaa aiemmin mies tuntenu hentoja liikkeitä, mutta tänään sai kokea kunnon iskuja kun vauva oikein telmi massussa. [;)]
 
Meillä mies tunsi liikkeet vk 22 ja nythän ne näkyy jo päälle päin ( vk 37 )

Viime viikolla pötköttelin sängyllä ja mies tuli juttelemaan ja "pörisemään" masulle niin "Lassi" potkas nenään [:D][:)][;)] Miehellä oli aika yllttäny ilme[:D][:D][:D]
 
Mä tunsin pikkusen liikkeet päällepäin rv18+1, ennen sitä en edes tajunnut mitä se "kuplinta" oli. :) Kaveri suostui potkimaan isälleen jo kuitenkin viikko tuosta eteenpäin eli rv19, nykyään sitten ruvetaan riehumaan samantien kun isä koskee mahaa tai kun tulee töistä kotiin ja kuulee sen äänen. :) Isin lellikki sieltä on tulossa. Toinen on kun tulevan papan ääni kuuluu niin kaveri on ihan täpinöissään, hyvä että pysy mahassa kun vappuna pappa lauloi karaokea. :DD Ihmellistä miten se reagoi miesten ääniin niin helposti. :)
 
Nyt tänään 21+2 tunsin minä itse ensimmäisen kerran liikettä....ja samoiten tuo mies kun sen käden repäsin mahaan kiinni:)
 
Meillä minä tunnen vauvan myllerryksen mahassa nyt vasta 20vk:lla.  mutta mies ei kyllä niitä viellä tunne, ei mitään varsinaisia potkuja ole tuntunut, mutta sen kyllä tuntee, ku se pyörii ja myllertää kamalasti.  Odotan jo kovasti kunnollisia potkuja.
 
Muutaman viikon aikana on liikeet voimistuneet ja mies on nyt saanut kokea niiden ihmeellisyyden, eli n. rv24, liikkeiden tuntemisen jälkeen ei oo saanut pidettyä itseään erossa masusta[:D]
 
Mulla on nyt 23. viikko menossa ja liikkeet on tuntenu ulkopuolelta muutaman viikon ajan suunnilleen. Mies vaan harvemmin malttaa odottaa rauhassa käsi mahan päällä :)
 
Esikoisesta mies tunsi liikkeet vasta joskus...hmmm...olikohan rv 26 jälkeen..?
Mutta nyt toisella kierroksella jo tasan puolivälissä.:) Eka kiekalla istukka oli ylhäällä, hieman edessä. Nyt takana.
 
Itse tunsin liikkeet mahan ulkopuolelta joskus 20. viikon aikoihin, mutta mies ei tuntenut vasta kuin joskus 25. viikolla? Osin johtui siitä, että vauva lopetti liikkeet juuri silloin kun puoliso laittoi käden vatsalle - niin kuin monilla tuntuu käyneen! Mistä ihmeestä se muuten johtuu?

Ihmettelen kyllä, miten mies ei muka tuntenut joitain liikkeitä, kun itsestä ne tuntui niin voimakkaasti, mutta kai se on ihan luonnollista, kun tiedän vähän paremmin milloin vauva potki!
 
Täällä mies tunsi 21+0 taisikohan olla :) vasta pari päivää ennen tätä olin itse alkanut tuntemaan liikkeitä niin, että ne varmasti tunnisti potkuiksi. Kun mies tunsi liikkeet, niin välillä näkyi silloin jo mahaa koskematta potkuja ulospäin. Liikkuvainen tytsykkä tiedossa kun niin kovasti monottelee äitiä joka päivä :D
 
Takaisin
Top