Milloin plussasit?

Zeni

Tietävä tietäjä
Tammimammat 2017
Kesäkuun äidit 2019
Millä viikoilla/dpo:lla plussasit?

Mä olen saanut aikaisin viivoja tikkuun, dpo 8-9 on saanut tihrusteltavia viivoja ja dpo 11 ei ole enää ollut tarvetta tihrustaa.
 
4+0 ja 4+1 roskishaamu, 4+2 haamu, nämä one stepin liuskatestillä, 4+3 one stepillä vieläkin haamu, clearbluella raskaana 2-3 viikkoa. Mä olen yhtä raskautta lukuunottamatta (jossa aloin epäillä vasta rv6 olevani raskaana) aina saanut ensin roskishaamuja, jotka sitten on vahvistuneet. Eli roskishaamusta olen jo tiennyt olevani raskaana, koskaan en ole saanut sellaista, kun en ole ollut raskaana.
 
Joka kerta testannut vasta dpo 16 (normi luteaali 14 pvää) ja sillon tulos on ollut selkeä pos. tai neg. Ja aina käyttänyt pc-liuskoja.
 
En muista mitään dpo päiviä, kun ei enää yrittämällä yritetty siinä kohtaa kun raskauduin, eli en ollut tikutellut ovista tai mitään. Muistaakseni clearbluen testi näytti sen tehdessäni raskaana 3 viikkoa tai jotain sellaista. Testasin päivää ennen kuukautisten oletettua alkamispäivää, kun tuli vain sellainen olo, että nyt on tärpännyt. Mulla 32 päivää kierto.
 
Esikoisesta tein testin vasta rv 6+, tuolloin oli niin epäsäännöllinen kierto etten edes tajunnut aikasemmin testailla. Tuli kyllä räikeät leffaviivat samantien. :joyful:

Kuopuksesta 4+3, ja silloinkin pamahti leffaviivat melkein heti. :)
 
Takaisin
Top