Milloin plussasit + testikuvia

Tuun kohta hulluksi, kun posti ei tuo mun testejä! :dead:
Tein viime sunnuntaina yhden testin ja tilasin saman tien lisää testejä, mut posti ei kulje... Oisin tehnyt joka päivä yhden jos ois :grin Tämmöisessä epätietoisuudessa on inhottavaa olla. Arvioin, et eilen ois viimeistään ehkä se kuukautisten alkamispäivä...ehkä, mut ei oo toistaiseksi alkaneet.
 
Mä tein kahtena peräkkäisenä aamuna haaleahkot plussat, enempää en jaksanut testailla. Ajattelen että aika näyttää kyllä miten käy. [emoji4]
 
Mä tein äsken digin ja näytti edelleen 2-3.

Ei olis kannattanut tehdä. 2-3 on oikea tulos kun viikkoja on 4+3 mutta tietysti toivoin jo 3+ tulosta kun 3+4 näytti jo samaa 2-3.

Ootteko muut saaneet 3+ millä viikoilla?
 
Mulla kävi niin kuopuksen kohdalla, et odotin jo sitä 3+ tulosta, mut tuli 2-3. En juuri nyt muista kiertopäiviä...mut kirjoitin siitä tuonne plussa vai ei ketjuunkin, mut siitä on jo aikaa, monta sivua tullut jo tekstiä. Entäs se taulukko miten se hormooni nousee, eiks sen mukaan voi nousta tosi hitaastikkin? Kuopuksen kohdalla tais käydä juuri niin, mut kaikki oli ok.

Apua, mulla jännittää tehdä uusi testi mikäli ne testit vielä joskus saapuvat...

Eiks ookkin karmeaa tää viivojen ja digien kyttäys? En taida vaan osata ottaa rennosti niinkuin Kaneli :nailbiting::oops:
 
Mulla kävi niin kuopuksen kohdalla, et odotin jo sitä 3+ tulosta, mut tuli 2-3. En juuri nyt muista kiertopäiviä...mut kirjoitin siitä tuonne plussa vai ei ketjuunkin, mut siitä on jo aikaa, monta sivua tullut jo tekstiä. Entäs se taulukko miten se hormooni nousee, eiks sen mukaan voi nousta tosi hitaastikkin? Kuopuksen kohdalla tais käydä juuri niin, mut kaikki oli ok.

Apua, mulla jännittää tehdä uusi testi mikäli ne testit vielä joskus saapuvat...

Eiks ookkin karmeaa tää viivojen ja digien kyttäys? En taida vaan osata ottaa rennosti niinkuin Kaneli :nailbiting::oops:

On :D ja pidän itseäni tyhmänä, kun vakuuttelin itselleni ettei haittaa, jos tulee vasta 2-3. Ja Mä siis luulin alussa, että mulla nousee hcg nopeasti. Ja tressasin sitäkin :D mutta mitä nyt luin noita keskusteluja, niin kukaan ei ollu saanu 4+3 vielä digiin 3+. Eka tais olla 4+6 ja moni sitten jo 5+. Yleisin oli 5-6 viikoilla :) että maanantaina sit uudelleen ja silloin ehkä pitäis olla jo 3+
 
Mä tein äsken digin ja näytti edelleen 2-3.

Ei olis kannattanut tehdä. 2-3 on oikea tulos kun viikkoja on 4+3 mutta tietysti toivoin jo 3+ tulosta kun 3+4 näytti jo samaa 2-3.

Ootteko muut saaneet 3+ millä viikoilla?
Edellisestä vasta 5+3 tuli raskaana 3+ Nyt en oo vielä niin pitkällä
 
Mä tein äsken digin ja näytti edelleen 2-3.

Ei olis kannattanut tehdä. 2-3 on oikea tulos kun viikkoja on 4+3 mutta tietysti toivoin jo 3+ tulosta kun 3+4 näytti jo samaa 2-3.

Ootteko muut saaneet 3+ millä viikoilla?

Mulla tuli 4+5 digiin 3+. Yllätyin itsekin, että tuli niin aikaisin. Verestä ei ole testattu ollenkaan eli ainoastaan tuolla digillä olen nähnyt muutoksen.
 
Mulla tuli kahdet menkat esikoisen jälkeen ja kierto kesti 34 päivää. Ennen esikoista mun kierto oli yleensä 29-34 päivää. Kun tein positiivisen testin, niin arvioisin silloin olleen viikkoja 3+5, mut viiva oli tosi haalee. Kahden päivän päästä sit näytti jo selkeesti positiivista.
 
Eiks ookkin karmeaa tää viivojen ja digien kyttäys? En taida vaan osata ottaa rennosti niinkuin Kaneli :nailbiting::oops:

Rennosti ottamisesta ei ehkä voi puhua, mut jotenkin mun mielestä se testaaminen on melkein vielä stressaavampaa. :) ajattelin, et ultralla selviää viimeistään ellei sitä ennen ala vuoto.
 
Oliko sulla joku syy miks testasit digillä noin perätysten ?

Lähinnä se epäuskoisuus, että olenko raskaana vai en. Siinä ohessa tein myös monta ei-digitaalista testiä. Halusin myös nähdä nouseeko tai laskeeko arvo, koska pelkona oli myös kemiallinen raskaus. :D
 
Olin jo kaupassa testien luona, mut jäi sit hyllyyn. Maanantaina ostan sen yhden digin vielä :)
 
Hauska seurata näitä teidän testikuvia ja keskustelua :). Mä oon tehny joka raskaudessa vaan yhden testin, mutta tietysti niin myöhään, että oon jo tiennyt olevani raskaana. Jotenkin keskenmenon pelossa en oo halunnut testata kovin aikaisin, koska sitten voisi vaan ajatella kuukautisten vähän myöhästyneen (vaikka olisikin aavistellut raskautta). Ehkä sitä haluaa suojella itteensä pettymykseltä. Esikoisen raskaudessa testasin ekan kerran about kp43, eli kun menkat oli kaks viikkoa myöhässä :D. Nyt jaksoin odottaa viikon.
 
Ei ihan vielä leffaviivat mut hyvin on noussu hcg

Ja tänään siis 4+1
 
Muokattu viimeksi:
Hauska seurata näitä teidän testikuvia ja keskustelua :). Mä oon tehny joka raskaudessa vaan yhden testin, mutta tietysti niin myöhään, että oon jo tiennyt olevani raskaana. Jotenkin keskenmenon pelossa en oo halunnut testata kovin aikaisin, koska sitten voisi vaan ajatella kuukautisten vähän myöhästyneen (vaikka olisikin aavistellut raskautta). Ehkä sitä haluaa suojella itteensä pettymykseltä. Esikoisen raskaudessa testasin ekan kerran about kp43, eli kun menkat oli kaks viikkoa myöhässä :D. Nyt jaksoin odottaa viikon.

Sama, ainoastaan varmistustesti jo tiedetylle.. kun menkat on reilusti myöhässä :)
 
Apuva en pystyisi samaan, että vain yks testi :hilarious: Nyt testasin "vaan jonain päivänä" ekan kerran, koska en tiennyt kuinka pitkä kierto tulee olemaan. Ja tulos yllätti. Testejä on nyt kaapissa muutama kun ne tuli vähän myöhässä...mut meinaan siltikin käyttää ne kaikki * hullu nauru perään * laughing7
 
Olin varma raskaudesta ja jo 3+3 sain miehen nähtävän haamun testiin. Minulla on lyhyt kierto, joten siksi varmasti näin aikaisin alkoi näkymään.
 
a1b44386da70166a1277461c95c0257b
tässä mun haamu, jonka toivon vahvistuvan. Testi tehty eilen aamulla oletettujen kuukautisten alkupäivinä, vaikka luulen ovulaation olleen laskettua ovulaatiota pari päivää myöhemmin, eli menkatkin alkaisivat vasta parin päivän päästä.
 
Takaisin
Top