Milloin plussasit + plussakuvia! <3

Näkyykö teillä 6+1 (ja tietty muutkin saa vastata) ihan tumman tumman punaisena esim rfsussa ja pregcheckissä? Mä en tajua miksi mulla ei näy jo yhtä punaisena kuin kontrolliviiva :sad001 toki testasin iltapissasta, mutta silti... hyvin selvät viivat siis ovat mutta saisivat olla VIELÄ tummemmat. Oon ekaa kertaa raskaana niin siksi huolissaan:sad001ImageUploadedByVau Foorumi1530995245.314207.jpg
 
Ja siis itseasiassa en tiedä tarkalleen edes mun kiertoa kun e-pillereiden lopettamisen jälkeen on vaihdellut viikoista kuukausiin :/ eli voi olla että olen vasta viikolla 5 tai 6. En siis yhtään tiedä koska on ollut ovis. Raskasta kyllä tämä epätietoisuus... viime sunnuntaina tein myös iltapissasta testin ja siitä viiva on voimistunut tosi paljon! Sitten taas keskiviikkoaamun aamupissasta tehdyt melko samanoloisia kuin tämän päivän iltapissasta tehdyt. Suunta siis oikea mutta haluaisin ihan tummanpunaisen viivan! :sad001
 
No minun testi oli herkkä ja ihan haalea haalea viiva tuli, mutta sininen ja selkeä silmälle ja kaikille läsnäolijoille, kuten kämppikset ja tuleva isä oli myös mukana. Ja ei kai viivojen tummuus mitään tarkoita kunhan on viiva..
 
ImageUploadedByVau Foorumi1531024151.966841.jpg
Mun 6+0 iltapissasta.

Voihan se olla, että jos sulla kierro ollut epäsäännöllinen, niin ovilaatiokin ollut myöhemmin ja nyt olis vähemmän viikkoja? :)

Hyvät viivat on silti!
En olis huolissaan. Kunhan viivat tummenee eikä haalistu. Teitkö tota ennen jotain testejä? Onko nämä tummemmat kuin ne edelliset?
 
IMG_20180708_095718.jpg

Tälläisen sain tänään, virallisen plussan sain eilen nyt rv 4+3? menossa.
 
Unicorn joo, ovat tummuneet kokoajan onneksi! Jostakin luin että kaikilla ei ole noilla testeillä ihan tummaa edes tullut (vaikka nykyään on lapsi kainalossa). Toivotaan siis että kaikki ok! :)

Tässä kuva vielä aamulla klo 5 tehdystä testistä. Ei ehkä voida puhua aamupissasta koska kävin viimeisen kerran vessassa 00.30 ennen nukkumaanmenoa, eli vain nelisen tuntia ollut pissa rakossa. Ja menin sen jälkeen takaisin nukkumaan. No, selkeä viiva kuitenkin vaikka silti mietityttää :/ mä mietin että lopettaisin testaamisen, ja menisin sitten 1.5 viikon päästä sinne neuvolaan, mihin on aika. Tuun hulluksi jos stressaan näitä joka päivä :sad001

ImageUploadedByVau Foorumi1531046752.686905.jpg
 
Unicorn joo, ovat tummuneet kokoajan onneksi! Jostakin luin että kaikilla ei ole noilla testeillä ihan tummaa edes tullut (vaikka nykyään on lapsi kainalossa). Toivotaan siis että kaikki ok! :)

Tässä kuva vielä aamulla klo 5 tehdystä testistä. Ei ehkä voida puhua aamupissasta koska kävin viimeisen kerran vessassa 00.30 ennen nukkumaanmenoa, eli vain nelisen tuntia ollut pissa rakossa. Ja menin sen jälkeen takaisin nukkumaan. No, selkeä viiva kuitenkin vaikka silti mietityttää :/ mä mietin että lopettaisin testaamisen, ja menisin sitten 1.5 viikon päästä sinne neuvolaan, mihin on aika. Tuun hulluksi jos stressaan näitä joka päivä :sad001

View attachment 70743
On niin hienot viivat että huoli pois ja kohti neuvolaa. Ite testasin vaan haalean haamun ja seuraavana päivänä digin 1-2viikkoa (molemmat testit ennen kun menkkojen olis pitänyt alkaa). Ite ainakin tulisin hulluksi jos testien perusteella yrittäisin päätellä miten raskaus etenee. Niin kauan kun ei ole kipuja eikä vuotoa niin kaikki on hyvin, ultrassa sitten saa 100% varmuuden onko pikkuinen matkassa mukana. Yritä nauttia ajatuksesta että raskaana ollaan!!! Tsemppiä!
 
Mä kanssa tein sen ekan raskaustestin jälkeen vain digin ja sit siitä seuraavana päivänä yhden viivatestin, johon tuli vahva viiva mutta ei ollut vahvistunut edellisestä. Niinpä sit päätin lopettaa koko testaamisen siihen ku tulisin vaan hulluks jos yrittäisin niitä tihrustaa että ovatko vahvistuneet. Vajaa parin viikon päästä varhaisultrassa sitten näkyy onko raskaus edennyt :) Yritä säkin luottaa siihen että raskaana olet kun noin vahvat viivat tulee! :happy:
 
Kiitos ihanat! :) Näin teen, ja täytyy tosiaan vaan luottaa! Jos jotain tapahtuu (esim menee kesken) niin täytyy luottaa elämään siinäkin tapauksessa, että näin oli tarkoitettu (vaikka eihän se helppoa ole). Kontrollifriikkinä ihan PIKKUSEN haastavaa tämä epätietoisuus, mutta hyvää kärsivällisyysharjoitusta...

Eli neuvolaa kohti! :Heartred
 
Tämän aamun haalea viiva :D pitää tehdä parin päivän kuluttua uusi testi, mut ihan samalta näyttöä kuin aikoinaan esikoisesta :Heartred
 

Liitteet

  • E85BE8A5-A62D-4D6A-BF8F-9EC0F85C4BE3.jpeg
    E85BE8A5-A62D-4D6A-BF8F-9EC0F85C4BE3.jpeg
    675 KB · Katsottu: 182
Kesäkuussa plussattiin, otin silloin kuvat.
Tein ensin normitestin yöllä n kahdenaikaan, ja aamusta digitestin jossa tulos 1-2 (vasen alareuna, 4+3). Seuraavana päivänä töidenjälkeen (yläreunan vihreä, 4+4. Digitestissä näkyi vielä tulos niin otin kaikista kuvat). Testattiin vielä parin päivän päästä uusiksi ja vielä loppuviikosta digitesti jolloin tulos oli vaihtunut 2-3 -viikkoa (5+1).
 

Liitteet

  • 1.jpg
    1.jpg
    272.9 KB · Katsottu: 167
Pahoinvointi vaikutti vähenevän, niin piti tehdä elämäni eka digi mielenrauhaa luomaan. Nyt 5+1 illalla tehty, ilmeisesti ihan aikataulussa siis, huh. :Heartred Ylempänä n. vuorokausi aiemmin tehty Sofi.

IMG_20180712_235710.jpg
 
Ei oo kuvaa,kun en osannu liittää,mutta päivällä tehdystä testistä ei kyllä jäänyt epäselväksi.Todella vahvat viivat! :) Pakko oli testata,kun ei kuvottanut tänään yhtään.Turvotusta aattelin,et johtu Pizzabuffan reissusta. :D Tänään 5+4
 
Perjantain tulos, esikoisesta oli myös alkuun vahva viiva heti. Nyt 4+6 28 päivän mukaan laskettuna, tosin imetyksen lopettamisen jälkeen kierto ollut molemmilla kerroilla 32 pvä eli sen mukaan olisi vasta 4+2
 

Liitteet

  • IMG_20180713_053435_20180713060137281.jpg
    IMG_20180713_053435_20180713060137281.jpg
    21.4 KB · Katsottu: 91
Plussausarsenaali :laughing021 ei riitä yksi ei! Raskausepäily vahvistui saadessani ovistikkuun väriä. Ylhäällä vanhimmat alhaalla tuoreimmat!

E5E66318-DA46-409D-B9A8-77D4A1AF8DE8.jpeg
 
Takaisin
Top