Milloin plussasit + plussakuvia! <3

Pakko mainita että tuo Clearbluen digitesti on ihan mainio kun ei jää tilaa spekulaatioon. Sen tein viimeisenä ja sit ei ollutkaan enää tarvetta tehdä lisää. Se tuojotti mua plussallaan niin kuin sanoakseen ”hei nainen, joko sä alat uskoa” :p
 
Mie tein testin heti kun menkkojen ois viimestään säännöllisessä kierrossa pitäny alkaa. Tuli tooosi haalee viiva, ihan piti tihrustaa. Seuraavana päivänä samanlainen ja parin päivän päästä vähän tummempi. Nyt pitäs vielä testata uudestaan varmistukseksi. Vaikka aika hyvä merkki tuo menkkojen poisjääntikin on..
 
Raskausajan unet on kyllä välillä niin outoja! Esikoisesta nöin unta että se oli just syntynu mut vuoden ikäne ja osas jo puhua ihan kunnon lauseilla ja kiipes korkeesee tornii tikapuita pitki, keikku ylhäällä reunalla ja mie vaa alhaalta yritin muistuttaa itteeni et kyl se osaa :D
 
Mä en yleensä muista unia mutta nyt on kyllä villejä yöt, unissa ei oo päätä eikä häntää. Muistan yllättävän tarkasti kaikki pöhköimmätkin tapahtumat unista, mistä lie tuleekaan.
 
Raskausajan unet on kyllä välillä niin outoja! Esikoisesta nöin unta että se oli just syntynu mut vuoden ikäne ja osas jo puhua ihan kunnon lauseilla ja kiipes korkeesee tornii tikapuita pitki, keikku ylhäällä reunalla ja mie vaa alhaalta yritin muistuttaa itteeni et kyl se osaa :D
Mä oon nähny tosi outoi unia kans. Oon 2vko nähny unta kaksospojista ja raskaustestistä joka näyttää plussaa.
 
Oli pakko tehdä vielä yks testi,kun niitä oli jäljellä.Rinnalla ovistesti.Enpä oo ikinä saanu ovistestissä noin vahvaa viivaa. :D
 
Kp 28/ rv 3+6, hailakka haamu. Vahva viiva muutaman pvn päästä :) dpo en tiedä mitä tarkottaa :sorry::confused004 tynnyrissä eläny! :D
 
Ensimmäinen hyvin haalea plussa (miehen mielestä näkyi juuri ja juuri mikroskoopilla :joyful:) kun kuukautiset myöhässä 4 päivää. 2 päivää myöhemmin jo suurennuslasilla näkyvä viiva :wink. Yhteensä 6 testiä, joista viimeisessä kunnossa elokuvaviivat h4+6. Kierukkatutkimunseen liittyen olen tehnyt negatiivia raskaustestejä (siis toivottu tulos luonnollisesti) yhteensä 20 kertaa. Tuo ensimmäinen haaleaakin haaleampi viiva tuntui uskomattomalta.
 
Näkeekö muut tässä hailakan viivan?
 

Liitteet

  • 0266E422-B5BE-4545-9E8B-BE386E48B145.jpeg
    0266E422-B5BE-4545-9E8B-BE386E48B145.jpeg
    11.5 KB · Katsottu: 116
Takaisin
Top